  • 11. Data: 2009-05-18 21:54:52
    Temat: Re: Co się przez weekend zdarzyło, że dzisiaj w USA takie wzrosty?
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "Joachim" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:gusl6e$11d$3@news.onet.pl...

    > No, ale ja bym stawiał, że jutro jest dobry moment na sprzedanie akcji
    > (zresztą zobaczy się jeszcze przed zamknięciem).

    Jak urośnie, to dokupić na maks póki są tanie! Najlepiej z lewarem za
    hipotekę.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 12. Data: 2009-05-18 23:16:53
    Od: k...@p...onet.pl

    > Jak urośnie, to dokupić na maks póki są tanie! Najlepiej z lewarem za
    > hipotekę.

    Jan Werbiński       O0oo....._[:]) bul, bul, bul

    OK-tak zrobie-zastawie Palac Kultury - winno wystarczyc na srode i czwartek

    kroovka

  • 13. Data: 2009-05-19 05:55:50
    Od: Robert <r...@r...pl>

    Jan Werbiński pisze:
    > Użytkownik "Joachim" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Jak urośnie, to dokupić na maks póki są tanie! Najlepiej z lewarem za
    > hipotekę.

    Poważnie piszesz ?
    http://groups.google.pl/group/pl.biznes.wgpw/browse_
    frm/thread/0e0178cbe13632a5#

    Paweł Juś przy Tobie to guru.
    Jak masz pisać, to z sensem. W innym przypadku lepiej nic nie pisać.

    RM.

  • 14. Data: 2009-05-19 05:58:39
    Od: Robert <r...@r...pl>

    Dieter pisze:
    > Olej historyjki. Graj to co widzisz.

    A każdy widzi co innego, lub to co pasuje mu pod zajętą pozycję.

    RM.

  • 15. Data: 2009-05-19 06:09:20
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    > Te wzrosty, to takie same z siebie? Czy coś się przez weekend wydarzyło?
    >
    > J.

    Co Ci da taka wsteczna wiedza?

  • 16. Data: 2009-05-19 16:24:50
    Od: Joachim <j...@o...pl>

    skippy pisze:
    > Użytkownik "Joachim" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Co Ci da taka wsteczna wiedza?

    Odkrywanie prawdziwości rzeczy jest moją pasją.

    J.

  • 17. Data: 2009-05-19 18:07:38
    Od: Jeremiasz Kafelski <j...@j...pl>

    Zbyszek wrote:

    > Posłuchaj Dietera. Ja juz sobie darowałem szukanie powodów.

    ;)
    Podpisuje sie wszystkimi kabelkami od myszki

  • 18. Data: 2009-05-20 09:08:54
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    > Odkrywanie prawdziwości rzeczy jest moją pasją.

    Tu bardziej chodzi o przewidywanie przyszłości, a jeszcze bardziej
    określanie bieżącego momentu we/wy.
    A ta pasja OK, miej ją sobie, tylko ona nic nie daje w ww. zastosowaniach.
    NTG.
    Może jakis instytut historyczny itp.