  • 1. Data: 2010-04-22 12:14:17
    Temat: Co się stało z merytoryką na grupie?
    Od: sly <s...@g...com>

    Co się dzieję na tej grupie? Zajrzałem tutaj po przerwie i same
    spiski, polityka i inne śmieci...

  • 2. Data: 2010-04-22 12:18:23
    Temat: Re: Co się stało z merytoryką na grupie?
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    On 22 Kwi, 14:14, sly <s...@g...com> wrote:
    > Co się dzieję na tej grupie? Zajrzałem tutaj po przerwie i same
    > spiski, polityka i inne śmieci...

    czy w czasie przerwy byłeś w innej galaktyce?

  • 3. Data: 2010-04-22 12:37:21
    Od: sly <s...@g...com>

    On Apr 22, 2:18 pm, Charlie delta <c...@g...com>
    wrote:

    > czy w czasie przerwy byłeś w innej galaktyce?

    Nie bardzo rozumiem, grupa nazywa się pl.biznes.wgpw? Co ma do tego
    jakaś galaktyka?

  • 4. Data: 2010-04-22 15:40:28
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@x...wp.pl>

    sly <s...@g...com> pisze:
    > Co się dzieję na tej grupie? Zajrzałem tutaj po przerwie i same
    > spiski, polityka i inne śmieci...

    Tym co są "naładowani polityką" zechciało się wystawiać [narząd] i
    wypróżniać publicznie tutaj zamiast w odpowiednim szalecie takim jak
    np. news:pl.soc.polityka.

    --
    Andrzej Adam Filip : Twoje pieniądze. Twoje ryzyko. Twój zysk *albo* strata.
    Ropa Mosulu okazała się droższa od krwi Ormian.

  • 5. Data: 2010-04-22 15:48:28
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@x...wp.pl>

    Charlie delta <c...@g...com> pisze:

    > czy w czasie przerwy byłeś w innej galaktyce?

    Czy *nachalny chamie* nie potrafisz dyskutować jeśli nie bezpośrednio o
    giełdzie i gospodarce to *przynajmniej* o wpływie polityki na giełdę i
    gospodarkę?

    --
    Andrzej Adam Filip : Twoje pieniądze. Twoje ryzyko. Twój zysk *albo* strata.
    Kiedy przeskoczysz, to i wtedy nie mów hop. Zobacz najpierw w co wskoczyłeś.

  • 6. Data: 2010-04-22 17:00:52
    Od: fatso <f...@n...com>

    Andrzej Adam Filip wrote:

    > Tym co są "naładowani polityką" zechciało się wystawiać [narząd] i
    > wypróżniać publicznie tutaj zamiast w odpowiednim szalecie takim jak
    > np. news:pl.soc.polityka.

    A niechaj przyjda do nas na emigrancka sciepe.
    Ja im chetnie dopierdole, razem i z osobna.
    Ale przeciez nie sposob zaprzeczyc ,ze ostatnei wydarzenia w Polsce
    mogly miec
    kluczowy wplyw na polska gielde. Wiecich dyskusja tutaj wydaje sie byc jak
    najbardziej na miejscu.

    fatso

  • 7. Data: 2010-04-22 17:11:02
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    fatso pisze:

> [...]
    > mogly miec
    > kluczowy wplyw na polska gielde. Wiecich dyskusja tutaj wydaje sie byc jak

    nie wiem czy nie zauwazyles, ale niektorzy zaczeli rozposcierac teorie
    spiskowe... a to juz z gpw ma malo wspolnego... prawda?

    pozdrawiam
    SlawcioD

  • 8. Data: 2010-04-22 17:25:56
    Od: fatso <f...@n...com>

    SlawcioD wrote:
    > Slawcio, chyba czytales moje teksty o paranoi polskiej? To wiele wyjasnia.
    Tym niemniej jestem doskonale poinformowany w sprawie a przynajmniej nie
    gorzej niz wy.
    Siedzialem rano przy kompie i wlaczylem na biezaco doniesienia TV via
    uprzejmosc Zydety.
    Ogladalem non-stop bo jako przymusowy emeryt mam sporo czasu.
    Zauwazylem ow filmik z facetem wyraznie wolajacym ze zdziwieniem cos u
    chujach. Slyszalem
    strzaly. Pozni9ej ow filmik znikl z przekazow az go wydobyto pozniej w
    internecie.
    Wyjasnienia zapewne sa banalne: amunicja sama strzela w ogniu, kacap
    uzywa prostego slownictwa
    jakiego zwykl uzywac do zony i dzieci(zupelnie jak wielu z was w Polsce).
    Ty, niemniej kazdy gracz gieldowy ma prawo sie zastanowic: a co, jesli
    wlasnie dobijano ludzi wyczolgujacych
    sie spod wraku? Przeciez to by zamrozilo stosunki z Rosja, spowodowalo
    wstzras i gospodarczy jesli juz ze wzgl
    na polska slabosc nie tzw Casus belli.
    Slowem- nalezy dyskutowac!

  • 9. Data: 2010-04-22 17:35:09
    Od: sly <s...@g...com>

    Nawet w tym wątku musicie się podpinać? Opamiętania..

  • 10. Data: 2010-04-22 17:50:11
    Od: "maciej" <f_r_e_n_z_@_o_2_._p_l>

    SlawcioD napisał:

    > nie wiem czy nie zauwazyles, ale niektorzy zaczeli rozposcierac teorie
    > spiskowe...

    Kennedego zabił jakiś półdebil, którego potem zastrzelił szaleciec - reszta
    to teorie spiskowe.

    Do Jana Pawła II strzelał jakiś głupek bez żadnej pomocy - reszta to teorie
    spiskowe.

    World Trade Center zniszczyła grupa 10 arabów porywając pół flotylli Stanów
    Zjednoczonych nie niepokojona przez nikogo - reszta to teorie spiskowe.

    Masoni nie istnieli, a nawet jak istnieli to już nie istnieją - ogólnie to
    teoria spiskowa.

    Kreml kocha Polaków, kto twierdzi inaczej sieje teorie spiskowe.

    KGB nigdy w Polsce nie działała, ba, nie działała nawet w Rosji - inne
    twierdzenia to teorie spiskowe.

    itd...

    Rusz w końcu głową...