  • 1. Data: 2010-04-22 13:21:43
    Temat: zaczyna sie mego korekta - ewakuacja z akcji
    Od: "jan kowalski" <m...@N...gazeta.pl>

    juz od poniedzialku,kto zostanie z akcjami to dostanie
    dreszczy....
    dlugoterminowi zaczna realizacje zyskow

    pozdrawiam

    ps mowia w city, ze fatsa jako dziecko pasal swinie i dlatego
    kazdego nazywa swinskij ryj, choc sam byl nazywany swiniopasem...
    trauma pozostaje na lata....

  • 2. Data: 2010-04-22 17:12:16
    Temat: Re: zaczyna sie mego korekta - ewakuacja z akcji
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    jan kowalski pisze:
> [...]
    >

    > ps mowia w city, ze fatsa jako dziecko pasal swinie i dlatego
    > kazdego nazywa swinskij ryj, choc sam byl nazywany swiniopasem...

    myslisz ze greckie trzensienie ziemi dlugoterminowo, lub chociaz
    srednioterminowo zmieni trend?

    pozdrawiam
    SlawcioD

  • 3. Data: 2010-04-22 18:18:22
    Od: mwojc <m...@j...pl>

    Dnia 22-04-2010 o 19:12:16 SlawcioD <s...@p...onet.pl> napisał(a):

    > myslisz ze greckie trzensienie ziemi dlugoterminowo, lub chociaz
    > srednioterminowo zmieni trend?

    to nie to. janek od zawsze przepowiada spadki. taki typ...

    Pzdr,
    --
    Marek

  • 4. Data: 2010-04-22 18:45:03
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    mwojc pisze:

    > to nie to. janek od zawsze przepowiada spadki. taki typ...
    >
    > Pzdr,

    narazie hamerykany ciagna powoli w gore. zobaczymy czy im dzisiaj
    starczy pary.

    pozdrawiam
    SlawcioD

  • 5. Data: 2010-04-27 14:17:46
    Od: "jan kowalski" <m...@g...pl>

    lecimy

  • 6. Data: 2010-04-27 14:25:54
    Od: Endriu <a...@g...com>

    > lecimy

    Drogi Janie popatrz na SP&500.
    http://stooq.pl/q/?s=s%26p500&c=10d&t=c&a=lg&b=0

    Czyż nie jest to bardzo dobra pozycja do dzisiejszego pobicia kolejnym
    maximów rocznych....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 7. Data: 2010-04-27 15:37:09
    Od: Endriu <a...@g...com>

    > Czyż nie jest to bardzo dobra pozycja do dzisiejszego pobicia kolejnym
    > maximów rocznych....

    No 40 minut później już prawie nie jest : ).

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 8. Data: 2010-04-27 16:00:44
    Od: "jan kowalski" <m...@g...pl>

    Endriu <a...@g...com> napisał(a):

    > No 40 minut p=F3=BCniej ju=BF prawie nie jest : ).
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    > Endriu
    > http://drendriu.ovh.org/

    a co na to skippy....?

  • 9. Data: 2010-04-27 16:36:07
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    Dnia 27-04-2010 o 17:17:46 jan kowalski <m...@g...pl>
    napisał(a):

    > lecimy

    jeszcze w poniedziałek myslałem że masz racje, wymalował się RGR, ale
    potem nastapiła negacja.
    Na wig20usd wyglada to nieco inaczej. Obstawiam odbicie w ciagu kilku dni,
    ale to moje ryzyko.

    --
    Pozdrawiam,
    Z.

  • 10. Data: 2010-04-27 17:00:25
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik "jan kowalski" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    > lecimy

    najpierw bedzie 1300 na es.f zanim wszystko dobrze walnie
    jeszcze to potrwa ze 2 - 3 mce imo
    akurat do przegranych przez Jara wyborów