  • 11. Data: 2010-04-22 18:03:29
    Temat: Re: Co się stało z merytoryką na grupie?
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@x...wp.pl>

    SlawcioD <s...@p...onet.pl> pisze:

    > nie wiem czy nie zauwazyles, ale niektorzy zaczeli rozposcierac teorie
    > spiskowe... a to juz z gpw ma malo wspolnego... prawda?

    No chyba że oczekujesz że "Dzielny Donald":
    a) opierdoli Rosję jak się patrzy biorąc za pewnik teorie spisowe i nie
    czekając na żadne dowody a Rosja "odpowie sankcjami gospodarczymi"
    b) jak tylko przeczyta liścik od takiego jednego Generała to nałoży
    włosiennice i odbędzie biegiem pielgrzymkę z biczowanie do
    Częstochowy gdzie ustąpi ze stanowiska premiera na rzecz Jarosława
    Kaczyńskiego
    Ja naprawdę nie spodziewam się że premier RP Donald Tusk (PO) jest
    zdolny mnie zaskoczyć w takich kwestiach.

    Polityka oczywiście *MA* przełożenie na giełdę tylko że większość tych
    "politycznych rozmówek na poziomie kumoszek w maglu" starannie pomijała
    kwestię przełożenia na giełdę a to jest (jak dla mnie) *minimum*
    przyzwoitości żeby dyskutować o polityce na grupie nie politycznej ale
    jak najbardziej giełdowej.

    --
    Andrzej Adam Filip : Twoje pieniądze. Twoje ryzyko. Twój zysk *albo* strata.
    Słowa mają naturę wiatru.

  • 12. Data: 2010-04-22 18:27:53
    Od: fatso <f...@n...com>

    Andrzej Adam Filip wrote:

> [...]
    > kwestię przełożenia na giełdę a to jest (jak dla mnie) *minimum*
    > przyzwoitości żeby dyskutować o polityce na grupie nie politycznej ale

    Popatrz nieco wyzej niz grzeda na ktorej siedzisz. Zobaczysz moj tekst
    pt Polska-to juz inny kraj.
    ja tam twierdze, ze ostatnie wydarzenia moga miec wplyw na kurs zlotowki.

  • 13. Data: 2010-04-22 18:30:45
    Od: fatso <f...@n...com>

    sly wrote:
    > Nawet w tym wątku musicie się podpinać? Opamiętania..

    sly, gdybys debilu cos tu napisal kiedys na tej mojej grupie(MOJEJ- ty
    to rozumiesz?)-ja ja przeciez zakladalem z paru ludzmi przed laty.
    To ja bym twoje zale zrozumial.
    Ale ty niczym poza wrodzonym kretynizmem nie mogles tu zaimponowac.
    Wiec nie podoba sie? Waliaj, swolocz albo jak to zawolal kacap na
    lotnisku w Smolensku- idz ty na chuj.

    fatso

  • 14. Data: 2010-04-22 18:53:25
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@x...wp.pl>

    fatso <f...@n...com> pisze:

    > Popatrz nieco wyzej niz grzeda na ktorej siedzisz. Zobaczysz moj tekst
    > pt Polska-to juz inny kraj.
    > ja tam twierdze, ze ostatnie wydarzenia moga miec wplyw na kurs zlotowki.

    A ile popełniłeś postów na tematy polityczne bez przełożenia na
    giełdę/gospodarkę na grupie giełdowej?

    --
    Andrzej Adam Filip : Twoje pieniądze. Twoje ryzyko. Twój zysk *albo* strata.
    Bojaźń jest większa od śmierci.

  • 15. Data: 2010-04-23 06:21:36
    Od: "Ianus" <U...@o...pl>

    Użytkownik "fatso" <f...@n...com> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > Ale ty niczym poza wrodzonym kretynizmem nie mogles tu zaimponowac.
    > Wiec nie podoba sie? Waliaj, swolocz albo jak to zawolal kacap na lotnisku

    A ty się już urodziłeś takim chamem czy na tej emeryturze ci się pogorszyło?

    JS

  • 16. Data: 2010-04-23 07:11:12
    Od: fatso <f...@n...com>

    Ianus wrote:
    > Użytkownik "fatso" <f...@n...com> napisał w wiadomości grup
    >
    > A ty się już urodziłeś takim chamem czy na tej emeryturze ci się
    > pogorszyło?
    >
    > JS
    to moja genetczna wyzszosc nad toba przemawia, Swinski Ryju.

  • 17. Data: 2010-04-23 07:26:27
    Od: macieks <m...@g...com>

    On 23 Kwi, 09:11, fatso <f...@n...com> wrote:

    > to moja genetczna wyzszosc nad toba przemawia, Swinski Ryju.

    Übermensch

  • 18. Data: 2010-04-23 11:34:41
    Od: "Ianus" <U...@o...pl>

    Użytkownik "fatso" <f...@n...com> napisał w wiadomości grup
    > to moja genetczna wyzszosc nad toba przemawia, Swinski Ryju.

    Raczej słoma z butów. Szkoda klawiatury na dyskusję z czymś takim jak ty.

    JS

  • 19. Data: 2010-04-23 12:35:57
    Od: fatso <f...@n...com>

    Ianus wrote:
    > Użytkownik "fatso" <f...@n...com> napisał w wiadomości grup
    >
    > Raczej słoma z butów. Szkoda klawiatury na dyskusję z czymś takim jak ty.
    >
    > JS
    ja sie nie prosilem do jakiejkolwiek dyskusji z kurduplem takim jak ty.
    Nie masz nic do powiedzenia konkretnego?
    To siedz cicho i spijaj madrosc z ust lepszych od ciebie.

  • 20. Data: 2010-04-23 12:54:42
    Od: "Ianus" <U...@o...pl>

    Użytkownik "fatso" <f...@n...com> napisał w wiadomości grup
    > ja sie nie prosilem

    Najpierw by cię musiał jakiś knur przelecieć...
    Ty jesteś taki mały, żałosny komediancik, który nie ma nic mądrego do
    powiedzenia i chamstwem i brakiem kultury chce się wybić. O dyskusji z tobą
    nie może być mowy - ty nie wiesz co to jest dyskusja.
    Wyrazy współczucia dla rodziny.
    EOT