eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCo to jest fraud 3?Co to jest fraud 3?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!feed.news.interia.pl!not-for-mail
    From: "chairon" <c...@i...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Co to jest fraud 3?
    Date: Fri, 8 Jun 2007 19:25:56 +0200
    Organization: INTERIA.PL S.A.
    Lines: 37
    Message-ID: <f4c34p$1c3$1@news.interia.pl>
    NNTP-Posting-Host: w98.itcomp.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.interia.pl 1181323225 1411 80.51.161.98 (8 Jun 2007 17:20:25 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 8 Jun 2007 17:20:25 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1409
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1409
    X-Priority: 3
    X-Authenticated-User: chairon % interia+pl
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:417313
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam

    Kilka dni temu opisywałem tutaj problem jaki mam ze swoją kartą VISA
    przepłaconą ING Banku Śląskiego. Otóż w ciągu ostatniego tygodnia
    dokonałem przy użyciu karty kilku transakcji, które przeprowadzane były
    przez system Polcard. Kwoty tych transakcji nadal są zablokowane na
    rachunku, ale kontrahenci nie otrzymują wpłat i spodziewam się, że po
    tygodniu blokada zniknie i kwoty nie zostaną rozliczone. A dlaczego?

    Ponieważ Polcard odmówił wszelkich wyjaśnień twierdząc, że nie udzielają
    żadnych informacji właścicielom kart, a jedynie własnym klientom, czyli
    podmiotom którym płatności są przekazywane, to postanowiłem zwrócić się w
    tej sprawie do firmy Payback, dla której wykonywałem płatność kartą
    poprzez Polcard.

    Dziś otrzymałem odpowiedź, że transakcja jest autoryzowana, ale została
    następnie anulowana, a powodem jej anulowania było oznaczenie przez
    Centrum Autoryzacyjne Polcard karty jako fraud 3.

    Skontaktowałem się w tej sprawie z obsługą kart ING Banku Śląskiego.
    Niestety konsultantka nie była w stanie wyjaśnić mi powodu, dla którego
    transakcje są odrzucane i nie wiedziała co to jest fraud 3. Oczywiście
    zapewniła, że z kartą wszystko jest w porządku i nie wie dlaczego
    transakcje nie są rozliczane. Na pytanie co mam w takim razie zrobić
    odpowiedziała, że wszystko jest w porządku, więc w sumie rozmowa zaczęła
    przypominać rozmowę z jakimś botem.

    W związku z powyższym chciałbym zapytać Was czy nie mieliście podobnego
    problemu, bo zupełnie nie wiem co mam zrobić. Polcard nie udzieli mi
    żadnych informacji, a bank twierdzi, że wszystko jest w porządku. Skoro
    jednak transakcje są anulowane, to jednak coś nie jest tylko nikt nie
    poczuwa się do odpowiedzialności i umywa ręce.

    --
    Pozdrawiam
    chairon

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1