  • 1. Data: 2012-01-16 07:45:36
    Temat: Co wiecie o Teletrade?
    Od: "Mar" <o...@p...onet.pl>

    Dostałem niezwykle atrakcyjną ofertę inwestycyjną, ale mam spore obawy.
    Czy ktoś inwestował z Teletrade?
    Jak mogę się zabezpieczyć przed stratą powierzonych im pieniędzy?

    --
    Marek

  • 2. Data: 2012-01-16 08:37:59
    Temat: Re: Co wiecie o Teletrade?
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 16 Jan 2012 08:45:36 +0100, Mar napisał(a):

    > Jak mogę się zabezpieczyć przed stratą powierzonych im pieniędzy?

    Jeżeli chciałbyś się zabezpieczyć najlepiej i na 100% albo nawet 110%
    to ... po prostu nic im nie powierzaj.

    --
    xbartx

  • 3. Data: 2012-01-16 12:14:13
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Mar" <o...@p...onet.pl> wrote in message
    > Dostałem niezwykle atrakcyjną ofertę inwestycyjną, ale mam spore obawy.
    > Czy ktoś inwestował z Teletrade?
    > Jak mogę się zabezpieczyć przed stratą powierzonych im pieniędzy?

    najlepiej zabezpieczyć ? hmm, to jest chyba dość skomplikowane i brzmi "nie
    pożyczaj".

    george

  • 4. Data: 2012-01-16 12:15:48
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-01-16 13:14, george pisze:

    > "Mar" <o...@p...onet.pl> wrote in message
    >>

    > najlepiej zabezpieczyć ? hmm, to jest chyba dość skomplikowane i brzmi
    > "nie pożyczaj".

    A co to w ogóle ten teletrade? Jakaś kolejna
    firma-krzak-pośrednik-cudotwórca?

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2012-01-16 12:41:59
    Od: "Mar" <o...@p...onet.pl>

> [...]
    > "nie pożyczaj".

    A co to w ogóle ten teletrade? Jakaś kolejna

    No właśnie dlatego pytam, że chciałbym zebrać jak najwięcej informacji o
    nich aby wiedzieć czy to nie oszuści.
    Oferują duży zysk na forexie.

    --
    Marek

  • 6. Data: 2012-01-16 13:02:45
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-01-16 13:41, Mar pisze:

> [...]
    > firma-krzak-pośrednik-cudotwórca?
    >

    > No właśnie dlatego pytam, że chciałbym zebrać jak najwięcej informacji o

    Ale przedstawili ci się jakoś? Bo wiesz, Teletrade... to nie jest
    poprawna nazwa firmy w naszym systemie prawnym.

    --
    Liwiusz

  • 7. Data: 2012-01-16 14:08:46
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Mar" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup

    > Oferują duży zysk na forexie.

    Hahahahahahahaha.

    Mocne. Naprawdę mocne.

  • 8. Data: 2012-01-16 14:20:02
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Mar" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup
    > Dostałem niezwykle atrakcyjną ofertę inwestycyjną, ale mam spore obawy.
    > Czy ktoś inwestował z Teletrade?
    > Jak mogę się zabezpieczyć przed stratą powierzonych im pieniędzy?

    Odpuść sobie. Nie warto ryzykować, a potem się jeszcze tym stresować.

  • 9. Data: 2012-01-16 14:20:25
    Od: "Piotr P." <p...@g...comTOTEZ>

    W dniu 2012-01-16 08:45, Mar pisze:
    > Dostałem niezwykle atrakcyjną ofertę inwestycyjną, ale mam spore obawy.
    > Czy ktoś inwestował z Teletrade?
    > Jak mogę się zabezpieczyć przed stratą powierzonych im pieniędzy?

    Z tym czymś?
    http://www.teletrade.com/

    :)

  • 10. Data: 2012-01-16 15:09:40
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 16 Jan 2012 15:08:46 +0100, MarekZ napisał(a):

    > Hahahahahahahaha.
    >
    > Mocne. Naprawdę mocne.

    Co się śmiejesz. Przecież nie napisali dla kogo te zyski będą duże ;)

    --
    xbartx