  • Data: 2011-11-15 08:56:03
    Temat: Co wy z tym socjalizmem.
    Od: "NKAB -" <n...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Analizę należy zawsze rozważać po zastosowaniu totalnych skrajności.

    I tak załózmy, że człowiek tak posunął się w rozwoju,
    że wszytko w koło robią roboty.
    Co to oznacza, a no - 100% bezrobocie. Więc czy człowiek ma zginąć?

    Nie.

    Człowiek musi wyznaczyć sobie sam jakiś cel a pomóc ma w tym jego wybrany
    demokratycznie WÓDZ.

    Te nasze wybory to fikcja ustalona przez kryminalistów tak aby zawsze ONI,
    pażal sie boże PANY, wygrywali i mieli swoich gotowych na każde skinienie
    służuncych.

    Wódz musi być człowiekiem twórczym, który potrafi nakręcać ludzi w pozytwnym
    sensie. A kogo my mamy? Z całą odpowiedzialnością mogę powiedzieć, ża samych
    głopoli bez pomysłu na państwo.

    Dobremu wodzowi zawsze będzie zależało na wysokiej edukacji społeczeństwa
    a nie na wciskaniu religijnej ciemnoty.

    Według mnie musi być próg minimum dla egzystencji. Bez niego rolnik nie
    miałby szans na sprzedaż plonów. Jeśli egzystencja rolnika byłaby bezpieczna
    to on siałby z samych nudów,

    tak jak teraz bardzo zaawansowane programy
    komputerowe robią zdolni, nie mający problemów
    z utrzymaniem rodziny programiści.

    A więc najważniejszy jest system wyborczy.

    To na razie tyle.

    Andrzej.