  • Data: 2011-11-15 17:49:43
    Temat: Re: Na jakie reformy zdecyduje się koalicja PO - PSL ?
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > 80% ma 2 a reszta 44,5. Średnio 10,5 ;)
    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Zasada_Pareto

    Bo to jest tak kolego Rot, że ja to osobiście mam trzech wujków "rolników" i
    jest taka prawidłowosć, że ten co się 20 lat temu do parti zapisał (około 3
    ha) i chciał 30 lat temu wedle zaleceń Stalina tworzyć kołchozy teraz jest
    najbiedniejszy i najbardziej znienawidzony we wsi.

    Drugi taki niezależny (około 5 ha) lekko leniuchowaty za bardzo nie zrobił
    postępów bo i gospodarki raczej nie powiększył ale żyje i miewa się dobrze
    (zresztą darzę go szacunkiem bo dobre chłopisko z niego).

    A ten trzeci najpracowitszy i najsprytniejszy (teraz około 70 lat -
    śmiertelnie pokłóconmy z tym od kołchozów) to za życia chałupe murowaną
    wybudował, stajnię, do odzieciczonego po ojcu pola z 5 ha dokupił, ma
    pasiekę, jego synowie mają tartak, i z 30 tyś wolnej gotówki z której rośnie
    mu procent i w życiu w banku na nic nie wziął pożyczki.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/