  • 1. Data: 2008-05-03 07:09:42
    Temat: Co za PeKaO -mBank czy Inteligo ?
    Od: "Adam Moand" <m...@w...pl>

    Byłem długoletnim klientem BPH, teraz zmuszony do rozdziale zostałem
    przydzielony do PeKaO. Mam uzasadnione uczulenie na PO, a tam we władzach
    POpaprańców zatrzęsienie. Znam biznes a`la PO ( wczaśniej UD, KLD, UW),
    polega on na rwaniu kasy , a potem restrukturyzacji , czyli sprzedaży
    firmom, które potrafią zarządzać. Należy się spodziewać w perspektywie dwóch
    trzech lat kolejnej "restrukturyzacji".
    Mam prośbę do grupowiczów co polecacie mBank czy Inteligo, bo z PeKaO
    wywiewam. Twarz Jana Krzysztofa Bieleckiego , "wybitnego" bankowca
    gwarantuje trafność mojej decyzji. PeKaO to najdroższy , najgorzej
    obsługujący klienta ( szczególnie bankowość internetowa ) bank w Polsce i
    najprawdopodobniej w UE.

  • 2. Data: 2008-05-03 08:12:25
    Temat: Re: Co za PeKaO -mBank czy Inteligo ?
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:fvh6s3$9l9$1@nemesis.news.neostrada.pl, *Adam Moand* wrote:
> [...]
    > gwarantuje trafność mojej decyzji. PeKaO to najdroższy , najgorzej
    > obsługujący klienta ( szczególnie bankowość internetowa ) bank w

    Takis madry odnosnie sektora bankowego w Polsce i tego jak zle jest Pekao a
    nie potrafisz wybrac czy mBank czy Inteligo?
    Wylaczyli strony internetowe tym bankom czy co?
    Poza tym twoj post jest pelen detali o tym co potrzebujesz wiec z radoscia
    wszyscy grupowicze sie juz rzucaja do polecania czegokolwiek...

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 3. Data: 2008-05-03 08:25:44
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 3 Maj, 09:09, "Adam Moand" <m...@w...pl> wrote:

> [...]
    > gwarantuje trafność mojej decyzji. PeKaO to najdroższy , najgorzej
    > obsługujący klienta ( szczególnie bankowość internetowa ) bank w Polsce i

    Ja polaczylem sobie Nordea Spectrum+ Eurobank+mBank jako optymalny
    tercecik.

    Nie wiem kto jest we wladzach, pewno Zydzi i Masoni ;)

  • 4. Data: 2008-05-03 08:28:25
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Adam Moand pisze:
> [...]
    > gwarantuje trafność mojej decyzji. PeKaO to najdroższy , najgorzej
    > obsługujący klienta ( szczególnie bankowość internetowa ) bank w Polsce i

    Polecam Multibank. Taki lepszy mBank + oddzialy. Od 6 maja maja w
    ofercie darmowe konta.

    A obsluga online w Multi jest chyba najlepsza z tych dostepnych w Polsce.

    --
    Mithos

  • 5. Data: 2008-05-03 12:04:40
    Od: "ianus" <U...@o...pl>

    Użytkownik "Adam Moand" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > gwarantuje trafność mojej decyzji. PeKaO to najdroższy , najgorzej
    > obsługujący klienta ( szczególnie bankowość internetowa ) bank w Polsce i

    Przy takich preferencjach to tylko SKOK...

    JS

  • 6. Data: 2008-05-03 13:29:13
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Adam Moand" <m...@w...pl> wrote in message

    > gwarantuje trafność mojej decyzji. PeKaO to najdroższy , najgorzej
    > obsługujący klienta ( szczególnie bankowość internetowa ) bank w Polsce i
    > najprawdopodobniej w UE.

    Proponuje Bank Ziemski, zadnych kosztow, zadnej polityki, wplacasz kiedy
    chcesz i tak samo wyplacasz :).

    MK

  • 7. Data: 2008-05-03 15:08:33
    Od: "matman" <s...@s...pl>

    > Polecam Multibank. Taki lepszy mBank + oddzialy. Od 6 maja maja w ofercie
    > darmowe konta.
    >
    > A obsluga online w Multi jest chyba najlepsza z tych dostepnych w Polsce.

    Czy przelew też mają darmowy tak jak w mbanku?

  • 8. Data: 2008-05-03 15:54:15
    Od: "matman" <s...@s...pl>

    > Polecam Multibank. Taki lepszy mBank + oddzialy. Od 6 maja maja w ofercie
    > darmowe konta.
    >
    > A obsluga online w Multi jest chyba najlepsza z tych dostepnych w Polsce.

    Ciekawi mnie jeszcze ile zapłaciłbym za przelew 5000$ do USA w Multibanku.
    Konsultant mówił mi że 0,35% tej kwoty + 5 zł za swift + 1 zł za złożenie
    wniosku, ale dodał że nie wie czy nie pojawi się również opłata ze strony
    banków pośredniczących.

  • 9. Data: 2008-05-03 17:58:26
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Sat, 3 May 2008 09:09:42 +0200, "Adam Moand" <m...@w...pl> wrote:

> [...]
    >gwarantuje trafność mojej decyzji. PeKaO to najdroższy , najgorzej
    >obsługujący klienta ( szczególnie bankowość internetowa ) bank w Polsce i

    Zastanów się, czy aby na pewno chcesz mieć konto w banku. Jeszcze Ci
    ktoś na nie pieniądze przeleje i w ten sposób wrobi Cię w jakiś
    przekręt.
    MSPANC

    --
    Maciej Bójko
    m...@g...com

  • 10. Data: 2008-05-05 08:29:30
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

> [...]

    >POpaprańców zatrzęsienie. Znam biznes a`la PO ( wczaśniej UD, KLD, UW),
    >polega on na rwaniu kasy , a potem restrukturyzacji , czyli sprzedaży

    No to wpłać na konto Rydzyka.
    --
    ___________/ GG: 3524356