  • 1. Data: 2008-05-02 15:01:49
    Temat: Lukasowi juz dziekujemy...
    Od: " atott" <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Ze zdziwieniem stwierdzlem, ze lukas wycofal sie z lokat 7 i 14dniowych(na k
    torych bylo 3%). Na 30 dni tez jest nisko zatem przerzucilem sie na lokaty w
    Millenium (gdzie na 16 dni mozna miec 5%). Lukasowi juz dziekuje.

  • 2. Data: 2008-05-02 15:20:24
    Temat: Re: Lukasowi juz dziekujemy...
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    " atott" <a...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote in message
    > Ze zdziwieniem stwierdzlem, ze lukas wycofal sie z lokat 7 i 14dniowych(na
    > torych bylo 3%). Na 30 dni tez jest nisko zatem przerzucilem sie na lokaty
    > Millenium (gdzie na 16 dni mozna miec 5%). Lukasowi juz dziekuje.

    W Fortisie 7-dniowa na 4,75% i belki nie trzeba placic :)

    MK

  • 3. Data: 2008-05-02 16:18:34
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    " atott" fvfact$h0h$...@i...gazeta.pl

> [...]
    > torych bylo 3%). Na 30 dni tez jest nisko zatem przerzucilem sie na lokaty w
    > Millenium (gdzie na 16 dni mozna miec 5%). Lukasowi juz dziekuje.

    Po 16 dniach się zaczyna kolejna lokata na 16 dni automagicznie?
    Może warto. Od ponad tałzena nie będzie belki.

    1133.79*5*.16/365=2,48501917808219

    Tylko żeby odsetki wrzucali na inne konto. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 4. Data: 2008-05-02 20:06:10
    Od: "Grażyna.Ł" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik " atott" <a...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > torych bylo 3%). Na 30 dni tez jest nisko zatem przerzucilem sie na lokaty
    > Millenium (gdzie na 16 dni mozna miec 5%). Lukasowi juz dziekuje.

    Ja też zlikwidowałam w Lukasie konto,kiedys mieli niezłe oprocentowanie,a
    teraz ich oferta jest kiepska w porównaniu do innych banków,a poza tym te
    kolejki w oddziałach,ech szkoda gadać.

    Pozdrawiam
    Grażyna

  • 5. Data: 2008-05-02 20:31:50
    Od: " atott" <a...@W...gazeta.pl>

    Grażyna.Ł <l...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > teraz ich oferta jest kiepska w porównaniu do innych banków,a poza tym te

    Wlasnie dla dobrego % 5 lat temu je zalozylem. Teraz pozostanie do robienia
    przelewow, ktorych robie sporo. Poza tym weryfikacja przez token wydaje sie
    byc najlepsza.

  • 6. Data: 2008-05-02 20:42:49
    Od: "Konrad N>S>" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Grażyna.Ł" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > poza tym te kolejki w oddziałach

    niestety prawda. wykorzystuję lukasa i e-konto jako wpłatomat i rozsyłam dalej
    środki.
    ale zawsze swoje trzeba odstać, i to w każdym z trzech oddziałów, z jakich
    korzystam z poznaniu. w lukasie kolejki są chyba normą.

  • 7. Data: 2008-05-03 00:49:26
    Od: "Jerry" <j...@N...pl>

    > Ze zdziwieniem stwierdzlem, ze lukas wycofal sie z lokat 7 i 14dniowych(na
    > torych bylo 3%). Na 30 dni tez jest nisko zatem przerzucilem sie na lokaty
    > Millenium (gdzie na 16 dni mozna miec 5%). Lukasowi juz dziekuje.

    spodziewam się, że do sierpnia giełda wzrośnie o około 15%. to trzy lata
    Waszego oszczędzania w banku.

    Zdaję sobie sprawę, że giełda może równie dobrze spaść, ale ciułanie 5%
    odsetek rocznie wydaje mi się przygnębiające.
    pozdrawiam
    --
    Jerry
    http://astromarket.blox.pl/html

  • 8. Data: 2008-05-03 04:50:31
    Od: "Damian" <x...@o...pl>

> [...]
    > ale zawsze swoje trzeba odstać, i to w każdym z trzech oddziałów, z jakich
    > korzystam z poznaniu. w lukasie kolejki są chyba normą.

    jesli tylko wplacasz kase to skorzystaj z "okienka" raty - tam zwykle nie ma
    kolejek,
    warunek to poza kasa ... podac nr konta swojego

  • 9. Data: 2008-05-03 08:50:40
    Od: " atott" <a...@W...gazeta.pl>

    Jerry <j...@N...pl> napisał(a):

    > spodziewam się, że do sierpnia giełda wzrośnie o około 15%. to trzy lata
    > Waszego oszczędzania w banku.

    na jakiej podstawie tak twierdzisz?

    > Zdaję sobie sprawę, że giełda może równie dobrze spaść, ale ciułanie 5%
    > odsetek rocznie wydaje mi się przygnębiające.
    > pozdrawiam
    za kilka miesiecy planuje spore wydatki wiec wyciaganie kasy z banku mi sie
    nie oplaca. 5% zawsze lepsze od 3%.

  • 10. Data: 2008-05-03 13:37:41
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>

    Użytkownik "Jerry" <j...@N...pl> napisał w wiadomości

    > Zdaję sobie sprawę, że giełda może równie dobrze spaść, ale ciułanie 5%
    > odsetek rocznie wydaje mi się przygnębiające.
    > pozdrawiam

    Zależy od jakiej kwoty jest te 5%, nie patrz wyłącznie ze swojej
    perspektywy.

    marekz