  • 1. Data: 2008-05-02 09:50:39
    Temat: [Multi] Ja Active a Aquarius Classic
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>

    Czy po zmianach ktoś widzi sens otwierania rachunku Ja w taryfie Active
    zamiast Aquariusa w taryfie Classic?

    Niby bonusów żadnych nie ma z tego Aquariusa, poza dość wirtualnymi zyskami
    z tańszych wybranych operacji w placówkach i kanale telefonicznym, typu
    "przelew do ZUS". Jedyny realny bonus, to chyba jedna darmowa wypłata kartą
    debetową w dowolnym bankomacie.

    Nie chce mi się szperać zbyt dogłębnie po TOiP, karty debetowe chyba w obu
    przypadkach darmowe, a dla Aquariusa chyba jest nieco lepsza oferta
    depozytowa.

    Jak rozumiem jedyna różnica, to poziom wpływów (1500 vs 5000) dający darmowe
    prowadzenie rachunku, czy mam rację? Jak rozumiem "wpływy" mogą być z
    dowolnego tytułu, a nie jakieś tam imaginacje typu "wynagrodzenie", prawda?

    marekz

  • 2. Data: 2008-05-03 07:05:09
    Temat: Re: [Multi] Ja Active a Aquarius Classic
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    MarekZ pisze:
    > Czy po zmianach ktoś widzi sens otwierania rachunku Ja w taryfie Active
    > zamiast Aquariusa w taryfie Classic?

    Pewnie kazdy z wplywami <5000 :)

> [...]
    > telefonicznym, typu
    > "przelew do ZUS". Jedyny realny bonus, to chyba jedna darmowa wypłata

    Tak wiec jedyna realna roznica jest ww. darmowa wyplata.

> [...]
    > darmowe prowadzenie rachunku, czy mam rację? Jak rozumiem "wpływy" mogą
    > być z dowolnego tytułu, a nie jakieś tam imaginacje typu

    Moze to byc znaczace kryterium, bo min. 1500 zl to teraz juz zarabia
    ogromna wiekszosc osob, a 5000 zl nadal niewiele.

    --
    Mithos