  • 21. Data: 2011-06-16 09:47:49
    Temat: Re: Co za dzień
    Od: gregor <c...@g...pl>

    W dniu 2011-06-15 19:45, root pisze:
    > Pare kamieni rzuconych w Grecji i mamy:
    >
    > World stocks retreat; bank shares under pressure
    > Euro slumps on euro zone wrangling over Greek rescue
    > Euro Slides on Greek Aid Prospects as Stocks Drop on Economy
    > U.S., German government bonds rally after sell-off
    > U.S. oil turns up on unexpectedly big inventory drop
    >

    > Wojna koledzy po prostu wojna. Forex szaleje.
    > Skippy kupuj sreberko ;)

    a kurde chcialem kupic USD juz bym mial z 600 - zl zarobku w tydzien
    no nic szkoda moze na JSW sobie odbije

    gregor

  • 22. Data: 2011-06-16 14:39:47
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Thu, 16 Jun 2011 09:16:27 +0200, totus napisał(a):

    > root wrote:

    > czyli tam dokąd sięgają wykopaliska. Naturalnym środowiskiem społecznym
    > człowieka jest tyrania, gdzie rządzi jedna osoba i wszystko do niej należy.
    > Z biegiem lat zakres swobody i wolności pojedynczej jednostki się ciągle
    > zwiększa ale bardzo, bardzo powoli.
    Czy powoli? Czy tyrania 3000lat pne różni się od tyranii śreniowiecznej?
    Nie bardzo. I tu i tam niewielka grupka zbiera śmietankę kosztem milionów
    biedaków. W zasadze nie zmienia się nic. Historycy powiedzą nawet że się
    pogarsza gdyż przecietnemu ludzikowi w średniowieczu żyje się gorzej niż w
    starożytnym Rzymie (oczywście dotyczy to tzw. obywateli rzymskich). Po
    rewolucji francuskiej nagle coś pęka. Postęp technologiczny przyśpiesza
    gwałtownie a ludzikom zaczyna się naprawdę polepszać. Nastąpiła też
    niesamowita przemiana społeczna: zniknął podział na arytokrację i plebs. No
    cie od razu ale zajeło to raptem 100-150 lat. Cóż to jest 100 lat w
    porównaniu z 3000.
    Jak to możliwe że ludzkość przez tysiąclecia żyła w ustroju
    zamordystycznym i nagle ni w pięc nie w dziesięć cały ten ustrój sie
    rozleciał. Założe się za za 3000 lat pojawią sie teorie o boskiej
    interwencji itp.
    Mało kto to widzi ale ja zauważam analogiczną zmianę w naszych czasach.
    Dzieje się ona teraz więc trudno ją zauważyć.
    Pęka porządek świata, w którym wybrane narody spijały śmietankę. To jest
    istota tego co nazywają globalizacją. Zaczęło się od wymiany informacji
    (internet, telefony) a skończy się na wymianie ludzi. Już nikogo nie zdziwi
    że nasze drogi będą budować chińczycy a my będziemy wydobywać ropę dla
    Norwegów. Wymiana ludzi to nieunikniony proces ale za nim idzie
    wyrównywanie poziomów życia wyrównywanie kultur a nawet języków i wierzeń.
    To jest szansa ludzkości i zagrożenie. Będą tarcia i wojny, ale ten proces
    się skończy i znowu nagle, skokowo obudzimy się innym społeczeństwie. Bez
    tego cholernego podziału na państwa nacje, rasy i tych wszystkich
    niepotrzebnych już nikomu głupot, którymi karmią nas politycy aby móc
    sprawować staroświeckie formy rządów.
    Jeśli tragają Cie wątpliwości czy to dobre czy złe, pomyśl o skoku jaki
    wykonała ludkość w czasie od rewolucji francuskiej do Wiosny Ludów. Wtedy
    też wszystkim wydawało się że to koniec świata.

  • 23. Data: 2011-06-16 18:11:51
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    root wrote:

    > Jeśli tragają Cie wątpliwości czy to dobre czy złe

    Nie mam żadnych wątpliwości. Żal jaki czuję to, taki, że urodziłem się za
    wcześnie. Tendencja jaka obserwuję napawa mnie dużym optymizmem.

  • 24. Data: 2011-06-16 18:26:52
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Thu, 16 Jun 2011 20:11:51 +0200, totus napisał(a):

    > Tendencja jaka obserwuję napawa mnie dużym optymizmem.

    Mnie też, tyle że to pewnie inna tendencja ;)

  • 25. Data: 2011-06-16 21:33:47
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał w wiadomości
    > Unia Europejska z byłymi komunistami typu on Van Rompuy ....

    Nie bredź a napisz po prostu czy przenosisz się do Twojego ukochanego
    Łukaszenki czy Ci się już nie chce?

    --
    marfi

  • 26. Data: 2011-06-16 23:01:36
    Od: root <m...@y...com>

    On 16 Cze, 11:47, gregor <c...@g...pl> wrote:

    > a kurde chcialem kupic USD juz bym mial z 600 - zl zarobku w tydzien
    > no nic szkoda moze na JSW sobie odbije
    >
    > gregor
    Tos w koncu nie kupil? Chciales ale opierales sie na innych
    przeslankach. Euro teraz nurkuje z zupelnie innych powodow. Patrzac z
    tej strony nie popelniles zadnego bledu. Na FX wygrywaja spryciarze a
    nie inwestorzy wiec nie patrz na innych bo oni nie maja pojecia o
    czym mowia.

  • 27. Data: 2011-06-17 08:42:40
    Od: gregor <c...@g...pl>

    W dniu 2011-06-17 01:01, root pisze:

> [...]
    > tej strony nie popelniles zadnego bledu. Na FX wygrywaja spryciarze a
    > nie inwestorzy wiec nie patrz na innych bo oni nie maja pojecia o

    no nie :) masz racje na drugi raz nie bede sie sluchal i sam zadecyduje

    gregor

  • 28. Data: 2011-06-17 10:15:13
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Nie bredź a napisz po prostu czy przenosisz się do Twojego ukochanego
    > Łukaszenki czy Ci się już nie chce?

    Przydał by się u nas taki dyktator który wreszcie poodcinałby od koryta
    złodzieji, który poprze dodruk pieniądza i deficyt budżetowy okradają naród.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 29. Data: 2011-06-17 10:39:45
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Przydał by się u nas taki dyktator który wreszcie poodcinałby od koryta
    > złodzieji, który poprze dodruk pieniądza i deficyt budżetowy okradają
    > naród.

    Wkurwia mnie ta cała demokracja w której to juz w ogóle nie licza się
    poglądy, i w któjej wygrywa ten kogo nie zruga w TVN-owskiej "Kropce nad I"
    MOnia Olejnik vel "TW Stokrotka", tudzież Tomasz Lis w "Co z tą Polską",
    który podczas "Nocnej zmiany" gdy trzeba było rozliczać komunistyczne kurwy
    powiedzał do TW Bolka pamiętne:

    "[...] Niech pan nas ratuje, panie prezydencie [...]".

    Wkurwiają mnie również Kaczory które zamiast wykorzystać szanse i ukazać
    wszystkie 115 nazwisk z Weryfikacyjnej Listy Macierewicza i ukazać że cała
    to pookragłostołowa szopka to jeden wieli burdel naszpikowany agentami.

    Tak samo wkurwia mnie to że prezydentami Polski został syn oprawcy polskich
    patriotów tylko dlatego, że wystąpił w teledysku Disco Polo:

    Top One - Ole Olek
    http://www.youtube.com/watch?v=N2i7sE6M3Hs

    tak samo jak wkuriwa mnie, że poparcie roścnie następnym pokoleniom synów
    popezetpeerowskich sprzedawczyków tylko dlatego, że w teledysku pokazali się
    na tle dwóch młodych tańczacych dup.

    Są nas miliony - oficjalny teledysk (piosenka wyborcza) Grzegorza
    Napieralskiego
    http://www.youtube.com/watch?v=jrp8CYlrevU

    Dlatego od tego demokratycznego kurewstwa wolę jednak dyktatora z jajem
    który wprowadzi wreszcie wbrew woli większości kurwa ZAKAZ USTALANIA
    DEFICYTY BUDŻETOWEGO. Po to aby za jakiś czas NIE ZBANKRUTOWAĆ ......

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 30. Data: 2011-06-17 12:48:57
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    nie propaguj pliz tu idei komunistycznej w osobie łukaszenki i kgb