  • 71. Data: 2011-06-20 08:09:51
    Temat: Re: Co za dzień
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > przecież to ja napisałem że Łukaszenka to komuch i bandyta
    > wychwalanie go powinno być karalne

    Chwale Łukaszenkę i będę chwalił za realizowanie postulatu zakazu deficytu
    budżetowego które odbywa się na naszych oczach.

    Natomiast nie pochwlam idei pomnika w każdej wsi jak za dawnych czasów za
    towarzysza Stalina. Niestety "ruskojęzyczni" mają takie ciągoty. Tam
    widocznie inaczej się nie da. Nie po to mój ojciec z tym wałczył przez całe
    życie żebym ja teraz to popierał ....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 72. Data: 2011-06-20 09:03:47
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Mon, 20 Jun 2011 10:09:51 +0200, Endriu napisał(a):

    > Chwale Łukaszenkę i będę chwalił za realizowanie postulatu zakazu deficytu
    > budżetowego które odbywa się na naszych oczach.

    Jakos sobie nie wyobrażam istnienia współczesnej gospodarki przy braku
    deficytu. Przez deficyt rozumiesz "dlug" wewnętrzy czy zewnętrzny?

  • 73. Data: 2011-06-20 20:48:40
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Jakos sobie nie wyobrażam istnienia współczesnej gospodarki przy braku
    > deficytu.

    A ja sobie wyobrażam.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 74. Data: 2011-07-03 12:31:44
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał w wiadomości

    > Chwale Łukaszenkę i będę chwalił za realizowanie postulatu zakazu deficytu
    > budżetowego które odbywa się na naszych oczach.

    G.prawda.
    Jest zadłużony po uszy i w dodatku stosuje najlepszą wg Ciebie metodę
    kroplówkową, tj dodruk co się równa okradaniu ludzi.
    I to się odbywa na naszych oczach, a nie żaden cud wykonywany przez bandycki
    komuchowato-kgbowski reżlm.

  • 75. Data: 2011-07-03 16:42:20
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Jest zadłużony po uszy

    Linki uwiarygadniające poproszę..... Rzucac słowa na wiatr to każdy
    potrafi....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 76. Data: 2011-07-03 17:39:47
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    > Linki uwiarygadniające poproszę..... Rzucac słowa na wiatr to każdy
    > potrafi....

    Akurat z twoich ust taka prośba to lekka parodia, ale proszę sygnalnie:

    http://www.polskieradio.pl/75/921/Artykul/327265,Zad
    luzenie-zagraniczne-Bialorusi-wzroslo-o-30-procent

    http://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/bi
    alorus;chce;kolejnego;kredytu;od;mfw,56,0,843064.htm

    http://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/rz
    ad;zdewaluowal;rubla;prasa;to;blad,131,0,839811.html

    http://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/lu
    kaszenka;bedzie;chcial;splacac;dlugi;bialorusi,106,0
    ,839018.html

  • 77. Data: 2011-07-03 17:40:27
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    dodajmy do tego zadłużenie w Rosji, "ukryte', w ramach którego Rosja wykupi
    sobie co zechce za półdarmo

  • 78. Data: 2011-07-03 17:46:54
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Akurat z twoich ust taka prośba to lekka parodia, ale proszę sygnalnie:
    >
    > http://www.polskieradio.pl/75/921/Artykul/327265,Zad
    luzenie-zagraniczne-Bialorusi-wzroslo-o-30-procent

    Skippy wiesz dobrze że twoje słowa i ten link to czysta parodia.....
    Nie bądź smieszny ...

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 79. Data: 2011-07-03 17:51:39
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    luzenie-zagraniczne-Bialorusi-wzroslo-o-30-procent

    > Skippy wiesz dobrze że twoje słowa i ten link to czysta parodia.....
    > Nie bądź smieszny ...

    Nie, nie wiem dlaczego ten link to jest parodia.
    Wytłumacz.

  • 80. Data: 2011-07-03 18:25:26
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Nie, nie wiem dlaczego ten link to jest parodia.
    > Wytłumacz.

    A mówi ci coś kwota 28 mld 512 mln USD w odniesieniu do 932 430 (mln) PLN,
    i nałożonego na Białoruś amerykańskiego embarga handlowego:

    USA zaostrzyły sankcje wobec Białorusi
    http://www.kresy.pl/wydarzenia,gospodarka?zobacz/usa
    -zaostrzyly-sankcje-wobec-bialorusi

    ...które zostało nałożone po 19 grudnia:

    UE przygotowuje sankcje ekonomiczne wobec Łukaszenki
    <http://www.belsat.eu/pl/wiadomosci/a,1894,ue-przygo
    towuje-sankcje-ekonomiczne-wobec-lukaszenki.html>

    "[...] UE ma w ten sposób zareagować na surowe wyroki dla uczestników
    demonstracji 19 grudnia ub. r. [....]".

    Wbrew polskim interesom
    http://prawica.net/opinie/24571

    "[...] Oto np. wielki gwałt się podnosi, że białoruska milicja zatrzymała
    manifestantów, którzy w dniu 19 grudnia w Mińsku, wtargnęli do rządowych
    budynków, rozbijając szyby.
    Ale jakoś żaden z dziennikarzy nie poda informacji, że był to dzień wyborów,
    w którym komisje jeszcze liczyły głosy. [...]".

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/