    From: "Marcin" <u...@u...eu>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Co zamiast Lukasa?
    Date: Mon, 6 Oct 2008 21:57:55 +0200

    Witam

    Po znanym przypadku jubilera majacego konto w Lukasie
    mysle o zamknieciu tam konta i poszukuje cos w zamian.
    Interesuje mnie konto z dobrym dostepem przez Internet
    i z oddzialami.

    Po rozejrzeniu sie na rynku wychodzi mi na to, ze
    najlepsza oferta to BRE/Multi Ja (na Aquariusa troche brakuje),
    ale mam juz konto w BRE/mBank no i ze 2 lata temu ucieklem
    wlasnie z Multi do Lukasa po podwyzkach:) A co mozecie polecic?

    Znalazlem jeszcze:
    -Nordea - niewielka oplata za karte ale za to wszystkie
    bankomaty za free, przelewy po 60 gr ale najgorsze to
    do kazdego logowania kod ze zdrapki.

    Slyszalem tez, ze wkrotce otwieraja Allianz Bank, Alior i AFAIR
    HSBC ma cos nowego zaoferowac. Czy sa jakies przecieki
    co oni zaoferuja?

    Pozdrawiam,
    Marcin