  • Data: 2008-10-07 12:35:39
    Temat: Re: Co zamiast Lukasa?
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin <u...@u...eu> napisał(a):

    > Witam
    >
    > Po znanym przypadku jubilera majacego konto w Lukasie
    > mysle o zamknieciu tam konta i poszukuje cos w zamian.
    > Interesuje mnie konto z dobrym dostepem przez Internet
    > i z oddzialami.

    Jeśli warto zmienić Lukas na inny bank, to na przykład z powodu marnego
    oprocentowania lokat. Sprawa tego jubilera, już im się tak medialnie
    czknęła, że na długo ją zapamiętają i przez następne 10 lat nikt takiej
    głupoty już nie planie. Swoją drogą szkoda, że nie podlali nazwiska orła
    który tą odpowiedź wysmażył. Sprawdziłbym na LinkedIn lub GoldenLine jakie
    jest jego obecne zajęcie, bo obstawiam że już nie Lukas.

    Tomek