  • Data: 2008-10-07 19:27:09
    Temat: Re: Co zamiast Lukasa?
    Od: "Marcin" <u...@u...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Użytkownik "Tomasz Opalski" <o...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:gcfl2r$600$1@inews.gazeta.pl...

    > Jeśli warto zmienić Lukas na inny bank, to na przykład z powodu marnego
    > oprocentowania lokat. Sprawa tego jubilera, już im się tak medialnie
    > czknęła, że na długo ją zapamiętają i przez następne 10 lat nikt takiej
    > głupoty już nie planie. Swoją drogą szkoda, że nie podlali nazwiska orła
    > który tą odpowiedź wysmażył.

    Ja sie zastanawiam czy to radosna tworczosc jednego pracownika
    czy moze taki przykaz z gory: 'splawiajmy wszystkie reklamacje".
    Odpowiedz to jedno, ale dzial PR Lukasa tez jakis
    nierozgarniety. Dziennikarz skontaktowal sie z rzecznikiem
    prasowym Lukasa i czekal kilka dni na odpowiedz
    a tam cisza. Nawet jak spieprzyli reklamacje
    to mogli przed ukazaniem sie artykulu przeprosic
    jubilera, oddac kase to i artykul by byl w innej formie.
    A tak to publikacji przepraszaja, kase oddaja, KNF ma
    sie spawa zajc.
    http://www.wyhacz.pl/Wyhacz/1,88542,5775621,Lukas_Ba
    nk_oddaje_pieniadze_i_przeprasza_okradzionego.html
    Ale zle wrazenie juz poszlo w swiat.
    jakby trafilo na mnie to wolalbym dostac szybciej kase
    niz po prawie 3 latach od kradziezy wiec i tak z Lukasem
    sie bede powoli zegnal.

    > Sprawdziłbym na LinkedIn lub GoldenLine jakie
    > jest jego obecne zajęcie, bo obstawiam że już nie Lukas.

    A skad wiesz ze ma tam konto? To nie jest obowizkowe.

    Pozdrawiam,
    Marcin