  • 1. Data: 2010-06-22 17:58:25
    Temat: Cormay - in vitro - p. Grzegorz Napieralski
    Od: " weneziano" <w...@g...pl>

    Witam,

    Ktora ze spolek skorzysta na in vitro, panowie jest taka, Cormay produkuje
    odczynniki do in vitro. Na pana Napieralskiego glosowali ludzie mlodzi, oni
    chca refundowanego in vitro, co piata para w Polsce nie moze miec dzieci na
    biskupa.
    Spolka ma zamiar podwyzszyc przychody na ten rok i wejsc na podstawowy rynek
    gieldy. W tym miesiacu podpisala duzy kontrakt w Chinach, 10% ich rocznej
    sprzedazy.
    Spolka obecnie w mocym trendzie spadkowym korygujacym ostatnie wzrosty. Dzis
    duzy obrot, znalezli sie chetni na zkupy przy tym poziomie.

    Kupno po 4.98 pln

    Greed is good
    Weneziano

  • 2. Data: 2010-06-22 18:01:06
    Temat: CYTAT ROKU co najmniej
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

  • 3. Data: 2010-06-22 18:08:51
    Temat: Re: CYTAT ROKU co najmniej
    Od: " " <w...@g...SKASUJ-TO.pl>

    skippy <a...@n...ma> napisał(a):

> [...]
    skippy zacieles sie, czy snickers przeszkadza ?

  • 4. Data: 2010-06-22 18:51:46
    Od: "jan kowalski" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    i takiego cie lubie.... fachowca

    a co sadzisz o poziome 3.59 i 4.5
    zamierzam ponownie na tych poziomach zbierac...moze sie nie doczekam

    pozdrawiam
    i gratuluje ostatniego zdjecia

  • 5. Data: 2010-06-22 18:56:15
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    > a co sadzisz o poziome 3.59 i 4.5
    > zamierzam ponownie na tych poziomach zbierac...moze sie nie doczekam

    jutro-pojutrze siadam uaktualnić swoje wizje i dam tu link

    pozdrawiam

  • 6. Data: 2010-06-22 18:59:55
    Od: Hubert <h...@t...pl>

    W dniu 2010-06-22 20:56, skippy pisze:

    > jutro-pojutrze siadam uaktualnić swoje wizje i dam tu link

    A swoją drogą, pod co skippy grasz? Właśnie te wizje, wizje bardziej
    krótkoterminowe czy system?

  • 7. Data: 2010-06-22 19:00:24
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    ale genaralnie nie piszę, bo nic sie nie zmieniło, czekam po prostu na
    dojście do ostatnich kresek
    aktaulna jest ostatnia prognoza czyli oko 1200 esf, 2500-700 w20 lipiec
    sierpień wg parabol
    kicha i alarm będzie, jeśli nie wyrobią co pisze wyżej tylko się zwala pod
    miny tegoroczne
    na razie wsio wg planu

  • 8. Data: 2010-06-22 19:02:38
    Od: "jan kowalski" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    ok

    dzieki takim osobom jak ty, grupa ta podniesie sie z zapasci...

  • 9. Data: 2010-06-22 19:05:24
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik "Hubert" <h...@t...pl> napisał w wiadomości

    > A swoją drogą, pod co skippy grasz? Właśnie te wizje, wizje bardziej
    > krótkoterminowe czy system?

    czy to ważne?
    jak wygrywasz pod moje kreski, to sie ciesze, ale jeśli przegrywasz to
    naprawdę nie moja wina
    ja nie wyobrażam sobie grać pod czyjeś teksty z netu
    tym bardziej, ze częściej się sprawdzają niż na nich zarabiam. i to jest
    naturalne
    to psychologia, prosta sprawa
    zawsze uważałem że nawet mając 100% insajdy mozna wtopić do dna
    aczkolwiek to teoria oczywiście, mieć 100% insajdy, szczególnie na
    instrumencie tak powszechnym

  • 10. Data: 2010-06-22 19:08:22
    Od: Hubert <h...@t...pl>

    W dniu 2010-06-22 21:05, skippy pisze:

    > czy to ważne?
    > jak wygrywasz pod moje kreski, to sie ciesze, ale jeśli przegrywasz to
    > naprawdę nie moja wina
    > ja nie wyobrażam sobie grać pod czyjeś teksty z netu

    Spokojnie :) Nie grywam pod Twoje kreski. Ale widzę, że długoterminowe
    prognozy Ci nieźle wychodzą i ciekawiło mnie po prostu pod co grasz na
    co dzień.