  • 1. Data: 2010-06-22 17:54:12
    Temat: atak na 2400
    Od: " weneziano" <w...@g...pl>

    Witam,

    odbilismy sie juz kilka razy od 2400, a skoro tak to przestal ten poziom byc
    linia oporu, krecac sie w jego poblizu nalezy przyjac ze zbieranie sil
    doprowadzi do jego pokonania i przyspieszenia WZROSTOW, im dluzej robimy
    taniec brzucha na tym poziomie tym pasibrzuch bedzie bardziej zadowolony.

    Long dzis po 2383, sl 2361, tp 2478

    Greed is good.

  • 2. Data: 2010-06-22 17:57:49
    Temat: Re: atak na 2400
    Od: "george" <g...@v...pl>

    " weneziano" <w...@g...pl> wrote in message
> [...]
    > taniec brzucha na tym poziomie tym pasibrzuch bedzie bardziej zadowolony.

    Brak obrotów przez wakacje sprzyja twojemy scenariuszowi.
    Dla mnie to jednak za mało.
    Poczekam na "decyzje" komitetu centralnego G-20 w która strone bo nie wiem
    :).
    Chińczyki namieszały ze swoim de-pegiem na tydzień przed zjazdem "grona
    decyzyjnego"....
    Zobaczymy po co to było.

    george

  • 3. Data: 2010-06-22 18:00:13
    Od: " " <w...@g...SKASUJ-TO.pl>

> [...]
    > :).
    > Chińczyki namieszały ze swoim de-pegiem na tydzień przed zjazdem "grona

    obroty zrobi zagranica, ktora juz ma dosyc tureckiej i Indyjskiej gieldy,
    wlasnie wymienia dolce na zlotowki i czeka w boksach na koniec oferty
    Taurona, bedzie jazda, zapinac pasy, lapac snickersy !

  • 4. Data: 2010-06-22 19:34:43
    Od: "george" <g...@v...pl>

    <w...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote in message

    > obroty zrobi zagranica, ktora juz ma dosyc tureckiej i Indyjskiej gieldy,
    > wlasnie wymienia dolce na zlotowki i czeka w boksach na koniec oferty
    > Taurona, bedzie jazda, zapinac pasy, lapac snickersy !

    pozostaje tylko LOL
    george

  • 5. Data: 2010-06-22 19:45:41
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik "george" <g...@v...pl> napisał w wiadomości

    > <w...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote in message

    > pozostaje tylko LOL
    > george

    mocniej może: tauron rozjebie Indie i zasypie ich megawacikami

  • 6. Data: 2010-06-22 19:55:29
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    dziwie sie, że w PRLu nie wpadli na taki deal
    sprzedać pakiet mniejszościowy, skosic kasie, wmawiać że sprywatyzowano
    państwowego molocha i nadal mieć władzie
    mistrzostwo świata, dodam juz tak naprawdę na jakiś czas

  • 7. Data: 2010-06-23 07:39:17
    Od: "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl>

    > Long dzis po 2383, sl 2361, tp 2478

    Tez tak dzis myslalem ale zrezygnowalem. Teraz widze, ze dobrze zrobilem.
    Generalnie fundamenty czyli dane makro rzadza niepodzielnie

    Leszek

  • 8. Data: 2010-06-23 07:49:44
    Od: " XXL" <d...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Lech Dubrowski <3...@3...com.pl> napisał(a):

    Long dzis po 2383, sl 2361, tp 2478

    Tez tak dzis myslalem ale zrezygnowalem. Teraz widze, ze dobrze zrobilem.
    Generalnie fundamenty czyli dane makro rzadza niepodzielnie.
    Dane makroekonomiczne z USA coraz gorsze. Maleją szanse na wybicie WIG20
    powyżej 2400 pkt. Chyba raczej polecimy w dół.
    Wczoraj w USA padły ważne wsparcia na S&P500.

    http://www.globtrex.com/Analizy/Analizy+Rynkowe/1250
    -WIG20+kolejny+negatywny+sygnal+z+USA

  • 9. Data: 2010-06-23 13:20:30
    Od: "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl>

    Dzis znowu spadek kredytow hipotecznych w USA i kiepskie dane z Kanady.
    Teraz beda dane o sprzedazy domow na rynku wtornym w USA. S&P500 juz spada.

    Leszek

  • 10. Data: 2010-06-23 15:01:15
    Od: " " <w...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > Long dzis po 2383, sl 2361, tp 2478
    >
    > Greed is good.

    sl sie zrealizowal, na razie OUT, L>2361, S<2311

    Greed is good