  • 81. Data: 2011-05-09 12:58:19
    Temat: Re: Cormay wyjal asa, ale...
    Od: root <r...@v...pl>

    > wpłacaj sobie kasę gdzie chcesz, i przestań naganiać na to, ze
    > państwowo-sądowy nakaz płacenia składki firmie grajacej na giełdzie i nie
    > mającej odpowiedzialności za powierzoną kasę ma jakikolwiek sens
    >
    > nie ma żadnego i stąd są wyłącznie podejrzenia o wspomniana pokusę, co
    > bezczelnie przeinaczasz i wykręcasz kota ogonem

    Amen

  • 82. Data: 2011-05-09 13:10:16
    Od: root <r...@v...pl>

> [...]

    > mówi się o ofe, a tu w odpowiedzi zus
    > co ma piernik do wiatraka
    > nigdzie cie nie pytam o zus
    >
    > a i tak OFE nikt niestety nie likwiduje, twoją ukochaną część akcyjną
    > zostawili w całości, w dodatku z tej części śmierdzi wszystko w kierunku
    > wywalania kasy za granicę bo UE już wytropiła że na to nie pozwalamy i zaraz
    > po procesach pozwolimy (niestety)
    >
    > zlikwidowano jedynie kawałek kompletnie bezsensownej części obligacyjnej
    > oraz prowizje
    >
    > tak więc twój lament wskazuje, że sie martwisz o prowizje, bo na niczym

    Jak to nie ucierpiał? Zamiast uratować 7,25% dochodów teraz ratuję tylko
    3,5%. Co mi tu fanzolisz banały o Pańswie. Ono ma cie w d... tak jak miało
    tych z Kazachstanu. Państwo nonstop udowadnia, że ma gdzieś swoich
    obywateli. Jeszcze się na nim przejedziesz a ja wcale Ci tego nie życzę.

    > z realnych strat tylko i wyłącznie ofe na pobieranych prowizjach
    >
    > reszta to pierniczenie i zgadywanie co będzie za 10 oraz 100 lat, czego nie
    > wie nikt
    > ani ja, ani pan Boni, ani Ty
    >
    > wpłacaj sobie kasę gdzie chcesz, i przestań naganiać na to, ze

    Będę sobie naganiał tam gdzie chcę - wolność mamy. Jak Ci sie nie podoba
    nie słuchaj. W końcu to Ty mnie wciągnąłeś w tę dyskusję o dupie maryni.
    Mnie wcale ona nie była na rękę. Wole gadać o sylwku bo wiem, ze na tym się
    znasz. Jedziecie tu po mnie jak po szmacie. Zjadłeś wszystkie rozumy?
    Masz swoje zdanie i je miej. Nie wciągaj mnie już więcej w rozmowy nt. OFE,
    bo za dużo mnie to zdrowia kosztuje.

  • 83. Data: 2011-05-10 19:23:19
    Temat: Re: Cormay wyjal asa, ale...Basiu-nadal polecam
    Od: Przemyslaw Kempinski <k...@p...fm>

    Dnia Sat, 07 May 2011 06:29:58 +0200, k...@p...onet.pl
    napisał(a):

    >..... Kup sobie teraz sporo EkoExportu i miej za rok progres wynikow ponad 99%.

    No i jak tam komentarz do wynikow? ...Trudna zima byla :-)

    --
    Przemyslaw Kempinski

  • 84. Data: 2011-05-10 19:50:52
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Przemyslaw Kempinski" <k...@p...fm> napisał w wiadomości

    > No i jak tam komentarz do wynikow? ...Trudna zima byla :-)

    Dużo ryczy ale mało mleka daje :)
    Zysku prawie tyle co zarobki czterech posłów...

    --
    marfi

  • 85. Data: 2011-05-10 19:56:46
    Od: k...@p...onet.pl

    >..... Kup sobie teraz sporo EkoExportu i miej za rok progres wynikow ponad
    99%.
    > No i jak tam komentarz do wynikow? ...Trudna zima byla :-)
    > Przemyslaw Kempinski
    Raczej zima była udana nadzwyczajnie. Za spore pieniadze, obnizajace obecnie w
    1 kwartale wynik netto wykonano wiele takich prac nad stworzeniem
    najnowoczesniejszej instalacji na swiecie do wielokrotnego wykorzystania
    energii do wielu etapow procesu osusania i przerobu mikrosfery. Zatem wynik
    100 tys zlotych jest świetny.
    Na dodatek Unia odda ok 60% kasy i to zwiekszy wynik prawdopodobnie w III kw.

    Eko Export NIE DLA IDIOTÓW
    kroovka

  • 86. Data: 2011-05-11 07:03:33
    Od: Przemyslaw Kempinski <k...@p...fm>

    Dnia Tue, 10 May 2011 21:56:46 +0200, k...@p...onet.pl
    napisał(a):

> [...]
    >100 tys zlotych jest świetny.
    >Na dodatek Unia odda ok 60% kasy i to zwiekszy wynik prawdopodobnie w III kw.

    A co powiesz o przychodach? Bo zysk w porowanniu do ubieglego roku nie
    poszedl az tak w dol jak przychody. Marze mogly podskoczyc ale chyba
    nie az tak...

    --
    Przemyslaw Kempinski

  • 87. Data: 2011-05-11 09:04:35
    Od: k...@p...onet.pl

    > A co powiesz o przychodach? Bo zysk w porowanniu do ubieglego roku nie
    poszedl az tak w dol jak przychody. Marze mogly podskoczyc ale chyba
    nie az tak...

    > Przemyslaw Kempinski
    Cala Prawda... fantastycznego rozwoju firmy polega teraz na tym, ze marże
    poszły tak wysoko,ze nawet tworcy fimy nie mogli sie tego spodziewac. Potrzeby
    przemyslu petrochemicznego i wydobywczego sa niezwykle a katastrofa
    meksykanskiej zatoki dopelnila reszty. Poza tym firma teraz produkuje
    mokrosferenajjjjtaniej niż ktokolwiek na swiecie
    -ot,
    Cala Prawda...fantastycznego

    jeszcze jest parę dodatkowych prawd, ale to w nastepnym miesiacu podamy
    poczytamy przetrawimy....
    mecenas