  • 11. Data: 2012-07-18 11:37:08
    Temat: Re: Cos nowego w Optima ?
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2012-07-16 14:12, Q pisze:

    > Tez dostalem, tez zalogowalem sie i tez nic nie ma.
    > Na cholere dupe zawracaja.
    > I to jeszcze z rana.

    hehe, dzisiaj znowu dałem się nabrać ;-((
    chyba jaja sobie z nas robią

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 12. Data: 2012-07-18 12:08:14
    Od: luc <b...@g...net>

    On 18 Lip, 11:37, lolekanabolek <l...@g...com>
    wrote:
    > W dniu 2012-07-16 14:12, Q pisze:>>> Dostalem sms ze czeka na mnie mail po
    zalogowaniu

    > hehe, dzisiaj znowu dałem się nabrać ;-((
    > chyba jaja sobie z nas robią

    Znowu SMS. Ale za to przypomniało, że lokaty trzeba zerwać...

    pzdrwm
    luc

  • 13. Data: 2012-07-18 18:25:58
    Od: osa <o...@g...pl.ee>

    W dniu 2012-07-18 12:08, luc pisze:

    > Znowu SMS. Ale za to przypomniało, że lokaty trzeba zerwać...

    Również dostałem smsa i znów niewidzialna wiadomość w systemie... może
    testują wypływ wielu jednoczesnych logowań na sprawność ich systemu ;)