  • 1. Data: 2010-07-14 06:57:35
    Temat: Czas na zjazd ?.
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    Czas na zjazd ?.
    http://hyy.pl/images/49bez_tytu_u.jpg

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 2. Data: 2010-07-14 09:41:01
    Temat: Re: Czas na zjazd ?.
    Od: "DJ \(Dominik\)" <d...@a...pl>

    Zobaczymy, na WIG20 wygląd to tak:
    http://www.stopazwrotu.pl/plikifck/image/wig20130710
    .png

    Zrealizowany zasięg małej odwróconej głowy z ramionami + uderzenie w opór na
    linii trendu.

    DJ

  • 3. Data: 2010-07-14 10:15:16
    Od: Delfino Delphis <D...@w...op.pl>

    Endriu wrote:

    > Czas na zjazd ?.
    > http://hyy.pl/images/49bez_tytu_u.jpg

    Jeszcze wczoraj myślałem, że z rozpędu przebijemy tę linie trendu, ale teraz
    wygląda na to, że zabawimy tu na dłużej. A czy kolejny zjazd? Ciężko
    powiedzieć.

  • 4. Data: 2010-07-14 19:16:32
    Od: macieks <m...@g...com>

    On 14 Lip, 12:15, Delfino Delphis <D...@w...op.pl> wrote:

    > Jeszcze wczoraj myślałem, że z rozpędu przebijemy tę linie trendu, ale teraz
    > wygląda na to, że zabawimy tu na dłużej. A czy kolejny zjazd? Ciężko
    > powiedzieć.

    Ja gram w dół, zielona w górę i dopiero wybicie.
    Taki jest plan :) :) :) Zobaczymy co tam rynek wymyśli

    http://i31.tinypic.com/vxjmdy.jpg

  • 5. Data: 2010-07-15 08:34:20
    Od: macieks <m...@g...com>

    On 14 Lip, 21:16, macieks <m...@g...com> wrote:

    > Ja gram w dół, zielona w górę i dopiero wybicie.
    > Taki jest plan :) :) :) Zobaczymy co tam rynek wymyśli
    >
    > http://i31.tinypic.com/vxjmdy.jpg

    Oho niektóre "S" zaczynają wychodzić.
    To zmiana planu:)

  • 6. Data: 2010-07-15 09:58:36
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    A ja zredukowałem dziś z rana...

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 7. Data: 2010-07-15 15:38:14
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    > A ja zredukowałem dziś z rana...

    ...z czego po południu jestem zadowolony. :)

  • 8. Data: 2010-07-15 18:27:10
    Od: " kc" <k...@W...gazeta.pl>

    Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la> napisał(a):

    > ....z czego po południu jestem zadowolony. :)

    Jutrzejszy ranek może zmienić nastrój. Dla mnie ostatnie dwie sesje to próba
    ominięcia bardzo ważnych oporów, i chyba udana.

    kc

  • 9. Data: 2010-07-15 19:28:17
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    Użytkownik " kc" <k...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Jutrzejszy ranek może zmienić nastrój. Dla mnie ostatnie dwie sesje to
    > próba
    > ominięcia bardzo ważnych oporów, i chyba udana.

    Chodzi Ci o opór przed sprzedażą papierów?
    Masz jakieś wykresy?

  • 10. Data: 2010-07-15 19:46:56
    Od: Delfino Delphis <D...@w...op.pl>

    kc wrote:

    > Jutrzejszy ranek może zmienić nastrój. Dla mnie ostatnie dwie sesje to
    > próba ominięcia bardzo ważnych oporów, i chyba udana.

    Heh ja na fixingu już miałem wystawionego longa na sprzedaż. Ale anulowałem.
    Coś czuję, że jednak jeszcze urośnie :)