  • 11. Data: 2002-10-08 07:44:45
    Temat: Re: Czek nie do zrealizowania.......
    Od: "www.Meteoryt.net" <b...@a...pl>

    no to dzieki, tez tak myslalem ze bedzie pupa.
    Babka z cieszyna konsultowala sie z Czechowicami bo tam maja co tydzien
    jakis czek i tam powiedzieli ze nie przyjmowac tego czeku

    --

    ---------[ MARCIN CIMAŁA ]------[ IMCA#3667 ]---------
    http://www.meteoryt.net m...@m...net

  • 12. Data: 2002-10-08 08:09:13
    Od: o...@w...pl (Marecki)

    > Witam na grupie !
    > Sprawa jest prosta czek jest nie do zrealizowania ! przed
    > money order jest '' Postal '' i dopiero money order ! tak
    > więc jest to pocztowy ! a nie Bankowy czek

    Fajnie piszesz ale ja U.S. Postal Money Order bez problemu realizuje w
    PKO S.A. od 2 lat.

  • 13. Data: 2002-10-08 08:12:11
    Od: o...@w...pl (Marecki)

    A ja Ci napisze, jedz Ty w koncu z tej dziury gdzies do cywilizacji z
    tym czekiem.

  • 14. Data: 2002-10-08 11:10:23
    Od: "Przemek Jaroszewski" <p...@c...pl>

> [...]
    > prawie do $25 (jęśli dobrze pamiętam ) , miałem kiedyś dwa czeki Money order

    Czy aby na pewno wiesz, o czym piszesz? Pekao SA za inkaso czeku bierze 10 zl (od
    nieduzych kwot, wyzej chyba 0,5%). Inne banki tez nie zdzieraja az tak, jak piszesz.

    Przemek.

  • 15. Data: 2002-10-08 12:07:43
    Od: "Piotr" <v...@p...onet.pl>

    to widocznie mają do ciebie nadzwyczajne zaufanie jesteś ich klientem ? :)
    Pekao SA ma kilka oddziałów w U.S.A. więc może w ten sposób ta rzecz się
    odbywa , jeszcze jedno czy na twoich czekach Postal money order jest
    klauzula ze czek jest wypłacalny tylko na terenie U.S.A. ? i oni realizuja
    ci go tutaj ? , to dość istotne, oni zawsze patrza w Banku czy czek ma
    jakąkolwiek klauzulę ...
    Ja otrzymałem kiedyś czek Personal Money Order z U.S.A to jeszcze za
    dobrych czasów kiedy nie trzeba było być klientem Pekao SA ,a że wczesniej
    sporo czeków u nich realizowałem to z rozpędu wpadłem do Banku z tym czekiem
    ( nie wiedząc że Personal m.o. nie jest czekiem gwaratowanym! ) i kobieta
    potwierdzila czek , że jest OK. tak więc reazlizacja od ręki ... po dwóch
    dniach telefon z Banku do mnie że mam przyjść oddać gotówkę ponieważ oni się
    pomylili i że mogę jak chcę do inkassa oddać do nich czek , wysłałem
    wiadomość do znajomka w U.S.A o tej sytuacji , on skontaktował się ze swoim
    Bankiem a oni z Pekao SA i wyjasnili sytuacje...ale panika byla na maxa :)))
    kobiete która przyjeła czek ...straszyli ze dostanie po wyplacie (tak
    nawiasem mowiac w Pekao SA jest to nagminne ze oni tak traktuja swoich
    pracownikow którzy obsluguja klientow , dlatego zawsze przy najmniejszej
    watpliwosci mozna zaobserwowac taki widoczek- panie leca wyzej np . do
    opiekuna sali etc.poniewaz wisi nad nimi presja ? cos w tym stylu utraty
    wyplaty badz wziecia wypalty w inkasso :( . do wyjasnienia sytuacji )
    Podaj mi adres tego cudownego oddziału Pekao SA ... byc może są tam naprawde
    komunikatywne osoby o które dość ciężko w Bankach przy takich sytaucjach z
    czekami.
    Będę wdzieczny .
    Pozdrawiam.Piotr

    .

  • 16. Data: 2002-10-08 12:34:56
    Od: "Piotr" <v...@p...onet.pl>

    hmm to możliwe... ale miesiąc temu miałem czek na $50 i WBK BZ udzielilo
    mi takiej informacji , może Pekao SA dla swoich klientów realizuje inkasso
    taniej , dawno nie realizowałem inkassa .Ale
    trzeba jeszcze pamiętać że tam jest różnica czy czek jest gwarantowany taki
    jak Interantional money order czy tez nie jak Personal Money order, tam za
    uzyskanie klarownosci takiego nie gwarantowanego czeku płaci sie kilka $ .
    Piotr

  • 17. Data: 2002-10-08 16:39:14
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Użytkownik "Marecki" <o...@w...pl> napisał w wiadomości

    > A ja Ci napisze, jedz Ty w koncu z tej dziury gdzies do cywilizacji z
    > tym czekiem.

    Obrażasz mnie!