  • 11. Data: 2008-01-19 09:23:19
    Temat: Re: Czemu Polbank to robi?
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 19 Sty, 02:00, Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>
    wrote:

    > U mnie służy jako skarbonka, bo www nawet nie ruszam z braku dostępu do
    > OS Windows. Podstawowa przewaga nad innymi KO to jest taka, że jak to
    > mówi Marek K. "wpłacaj i wypłacaj kiedy chcesz" w przypadku Polbanku
    > aktualnie całkowicie za darmo.
    > Należy jeszcze dodać, że przeliczniki są bardzo dobre, bo przeliczają
    > Ciebie od razu z waluty, w której płacisz na złotówki - żadnych
    > pośrednich walut. Do tego wypłata w zagranicznych bankomatach kosztuje
    > 8zł a nie jak standardowo w innych bankach 10zł (pomijam te w których
    > jest 0zł).

    Ja wykupilem rowniez ich KK bo maja przydatna opcje faktycznie tanich
    rat na ktore mozna rozlozyc wieksza transakcje - przydatna taka
    rezerwa jesli podejme decyzje kupienia czegos drozszego, bez
    koniecznosci przechodzenia procesow zwiazanych z wyrobieniem jakiegos
    kredytu ratalnego.

  • 12. Data: 2008-01-19 12:30:37
    Od: Sarpedon <f...@b...cy>

    Marcin Mokrzycki pisze:

    > Do czasu udostępnienia systemu działającego na Viście operacje telefoniczne
    > są bezpłatne, więc może się jednak skusisz ;)

    ja nie lubie korzystac z zadnych infolinii, a tez mam viste. na razie
    jakos sobie radze, bo korzystam jescze z pkointeligo. polbank tylko mi
    sluzy do trzymania forsy

    > Przy okazji na stronie znalazłem informację, iż za 4 godziny wyłączają
    > system transakcyjny i planują włączyc go dopiero w niedzielę wieczorem.
    > Czyżby jakieś poważniejsze zmiany?

    mam nadzieje, bo, jak juz wspomnialem, mam viste, a z IE nienawidze
    korzystac, ale jesli bedzie trzeba, to bede. byle viste obslugiwalo!

  • 13. Data: 2008-01-19 13:23:19
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 18 Jan 2008 22:40:58 +0100, w <47911cf0$0$29502$f69f905@mamut2.aster.pl>,
    "ygreko" <...@...com> napisał(-a):

    > Tym bardziej predestynuje go to do korzystania z tego banku jako z darmowej
    > kasy do wplat i szybkich przelewow na inne konto :).

    Nie lepiej z Lukasa? Odkąd jest "okienko" kasowe, kolejek nie ma.
    Używam zamiast nieczynnych wpłatomatów mBanku.

  • 14. Data: 2008-01-19 13:30:31
    Od: "ls" <n...@n...pl>

    Uzytkownik ygreko napisal:
    > "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl> wrote in message
    > O wlasnie, tak sadzilem, nie ma nic za darmo :).
    > A poki jest -- trzeba korzystac. Ciekawe jaki procent klientow zamknie
    > konta gdy oglosza oplaty.

    Np. ja zamkne ;)
    A poki co, trzeba korzystac z Polbanku, bo czemu nie?
    A jak sie "promocja" skonczy, to sa i byc moze beda inne enklawy
    bezplatnosci...
    pozdr.
    ls

  • 15. Data: 2008-01-19 14:36:36
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <s...@a...kjonca>,
    Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> wrote:

    > Dnia Fri, 18 Jan 2008 22:16:57 +0100,
    > osoba podpisana: ygreko <...@...com>
    > napisała:
    > [..]
    >
    > Przelewy, jeśli dobrze rozumiem, działają tylko pod IE.
    > [...]
    I tylko pod Windows chyba.
    Na Maku nie dziala w kzdym razie...
    TA

  • 16. Data: 2008-01-19 16:31:53
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 19 Sty, 12:30, Sarpedon <f...@b...cy> wrote:

    > mam nadzieje, bo, jak juz wspomnialem, mam viste, a z IE nienawidze
    > korzystac, ale jesli bedzie trzeba, to bede. byle viste obslugiwalo!

    Moze (marzenie) bedzie obslugiwal inne przegladarki i to spod Linuksa?
    sadze, ze maja informacje o statystykach os-ow i przegladarek
    wchodzacych na ich strony?

    I moze udostepnia podglad do transakcji swoich KK ? A nie tylko saldo?

    A moze po prostu likwiduja zwielokrotnione wyplaty po awarii Visy, z
    greckim refleksem? :)

  • 17. Data: 2008-01-19 16:40:09
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 19 Jan 2008 08:31:53 -0800 (PST),
    osoba podpisana: krzysztofsf <k...@w...pl>
    napisała:
    [...]
    > Moze (marzenie) bedzie obslugiwal inne przegladarki i to spod Linuksa?
    > sadze, ze maja informacje o statystykach os-ow i przegladarek
    > wchodzacych na ich strony?

    Nawet jeśli mają to niekoniecznie te statystyki muszą mieć wiarygodne.

    Weźmy mnie.

    Używam linuksa i windows, pod obu Fx. Wiedząc, że nie da się używać
    Polbanku w takiej konfiguracji, nawet nie wchodzę na ich strony. A to o
    oznacza, że mają *zaniżony* wskaźnik użytkowników Fx. Więc w ich móżdżkach
    wychodzi że się nie opłaca robić systemu internetowego dostępnego przez
    Fx, bo % użytkowników Fx jest zbyt niski.

    KJ

    Niebawem ludziom, zwierzętom, i książkom wyrosną antenki.
    GW

  • 18. Data: 2008-01-19 16:52:57
    Od: "max" <b...@a...pl>

> [...]
    > wychodzi że się nie opłaca robić systemu internetowego dostępnego przez
    > Fx, bo % użytkowników Fx jest zbyt niski.

    to ja zawyzam przegladam i loguje sie z FF operacje z IE

  • 19. Data: 2008-01-19 16:54:48
    Od: Sarpedon <f...@b...cy>

    ls pisze:

    > Np. ja zamkne ;)

    np. ja tez!

    > A poki co, trzeba korzystac z Polbanku, bo czemu nie?
    > A jak sie "promocja" skonczy, to sa i byc moze beda inne enklawy
    > bezplatnosci...

    zgadzam sie

  • 20. Data: 2008-01-19 18:00:09
    Od: "ygreko" <...@...com>

    <r...@k...pl> wrote in message
    Fri, 18 Jan 2008 22:40:58 +0100, w
    <47911cf0$0$29502$f69f905@mamut2.aster.pl>,
    Nie lepiej z Lukasa? Odkąd jest "okienko" kasowe, kolejek nie ma.
    Używam zamiast nieczynnych wpłatomatów mBanku.

    ~~~~~~

    Wplatomat ma ta przewage, ze kolejki jak beda to chwilowe (o ile bedzie
    dzialac), ale czasami mam ochote wplacic kase w godzinach, w ktorych banki
    nie dzialaja.
    Do wplat w kasie to mam konto24.pl i citi.