  • 21. Data: 2008-01-19 18:15:23
    Temat: Re: Czemu Polbank to robi?
    Od: Sigma <s...@o...pl>

    W dniu 2008-01-18 22:16 ygreko pięknie wystukał/a:

    > ale wplatomaty mbanku dzialaja przez 30% moich prob
    > wplacania, wiec skorzystalbym z wplatomatow Polbanku, aby sobie do citi
    > przelac, gdy akurat juz pozno albo nie chce mi sie stac w kolejce.
    >
    > Czy jest tu jakis haczyk?

    Nie rozumiem. Czy nie łatwiej, nie wychodząc z domu robić przelewy z
    konta na konto przez internet?

  • 22. Data: 2008-01-19 18:21:21
    Od: Sigma <s...@o...pl>

    W dniu 2008-01-18 22:57 ygreko pięknie wystukał/a:
    > "Marcin Mokrzycki" <m...@p...pl> wrote in message
    >
    > Tutaj Polbank ma plusa, ale jak mowilem wczesniej -- raczej zmniejszam
    > ilosc rachunkow, po prostu nie chce mi sie ogarniac co gdzie mam, wiec
    > mam konkretne konta do konkretnych rzeczy i ten Polbank mi nie
    > przypasuje za mocno...

    > Przez telefon? Do banku? Jak to?

    Serwis Telefoniczny Polbank24. Robisz przelewy przez telefon.

  • 23. Data: 2008-01-19 18:55:42
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Sat, 19 Jan 2008 19:15:23 +0100, Sigma wrote:

    > Nie rozumiem.

    No właśnie, nie rozumiesz. Chodzi o wpłacanie gotówki.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 24. Data: 2008-01-19 19:20:20
    Od: "ygreko" <...@...com>

    "Sigma" <s...@o...pl> wrote in message news:fmtf4d$uve$1@news.onet.pl...
    > Przez telefon? Do banku? Jak to?
    Serwis Telefoniczny Polbank24. Robisz przelewy przez telefon.

    ~~~~~~~~~

    Wiem, to byl zart. Od czasow telepekao24.pl robie przelewy przez net i
    dzwonienie i mowienie komus co ma zrobic dla mnie jest troche
    uwstecznieniem...

    Troche tak, jakbym komus dyktowal tresc maila, ktora ten ktos ma za mnie
    wyslac. Sa rzeczy, ktore wole robic osobiscie za pomoca myszki i klawiatury.

  • 25. Data: 2008-01-19 19:24:14
    Od: "ygreko" <...@...com>

    "Sigma" <s...@o...pl> wrote in message news:fmtf4f$uvm$1@news.onet.pl...
    W dniu 2008-01-18 22:16 ygreko pięknie wystukał/a:
    Nie rozumiem. Czy nie łatwiej, nie wychodząc z domu robić przelewy z
    konta na konto przez internet?

    ~~~~~~~~~

    A jak mam przelac cos, co trzymam fizycznie w rece i ma to forme papierowych
    banknotow?
    Wiesz, niektorzy jeszcze tego uzywaja i skoro juz cos takiego dostane a jest
    np. wieczor i bank nieczynny, to lubie sobie skorzystac z tzw. wplatomatu,
    do ktorego mam dostep np. calodobowo.

    Mam takze nadzieje, ze wplatomaty Polbanku dzialaja lepiej niz wplatomaty
    mbanku, ktore dla mnie okazuja sie srednio dzialajace.

  • 26. Data: 2008-01-19 20:05:23
    Od: Sigma <s...@o...pl>

    W dniu 2008-01-19 19:55 Marcin Mokrzycki pięknie wystukał/a:

    > No właśnie, nie rozumiesz. Chodzi o wpłacanie gotówki.

    Już teraz rozumiem :-)

  • 27. Data: 2008-01-19 20:10:28
    Od: Sigma <s...@o...pl>

    W dniu 2008-01-19 20:24 ygreko pięknie wystukał/a:

    > A jak mam przelac cos, co trzymam fizycznie w rece i ma to forme
    > papierowych
    > banknotow?

    Aha. Rozumiem teraz.

> [...]
    >
    > Mam takze nadzieje, ze wplatomaty Polbanku dzialaja lepiej niz wplatomaty
    > mbanku, ktore dla mnie okazuja sie srednio dzialajace.

    Aż wstyd się przyznać, że jak nie wiem jak te wpłatomaty wyglądają,
    gdzie one są (czy może w tej samej "maszynie" co bankomat) i jak to się
    robi. Jakbym wpłacała pierwszy raz jakieś pieniądze to chyba bym się
    trzęsła ze strachu czy w odpowiednią szufladkę wpadły.

    --
    sigma

  • 28. Data: 2008-01-19 20:15:43
    Od: Sigma <s...@o...pl>

    W dniu 2008-01-19 20:20 ygreko pięknie wystukał/a:
> [...]
    >
    > Troche tak, jakbym komus dyktowal tresc maila, ktora ten ktos ma za mnie
    > wyslac. Sa rzeczy, ktore wole robic osobiscie za pomoca myszki i

    Ale przez telefon to nic nie musisz mówić. Słuchasz poleceń i naciskasz
    odpowiednie klawisze w telefonie, numery kont chyba musisz wklepać. Mój
    kolega to często robi sobie przelewy z konta na konto w telefonie. Ja
    tylko przez internet, szczególnie rachunki.

    --
    sigma

  • 29. Data: 2008-01-19 22:52:10
    Od: "ygreko" <...@...com>

    "Sigma" <s...@o...pl> wrote in message news:fmtlft$i85$1@news.onet.pl...
[...]

    No wlasnie ja sie spotkalem z dwoma typami:

    1. Dawne pekao sa (byc moze nadal tak jest) albo obecnie citi: przy
    bankomacie jest zasobnik z kopertami, trzeba recznie wpisac numer karty i
    kwote, wlozyc koperte do odpowiedniej przegrodki i czekac, az ktos z banku
    otworzy ta koperte, sprawdzi banknoty i zaksieguje na koncie. Moim zdaniem
    ta metoda ma najlepsze czasy juz za soba i nie jest akceptowalna.

    2. mbank/Polbank. Tutaj jest waska szparka na banknoty, mozna wlozyc ich
    kilkanascie, urzadzenie samo rozpoznaje banknoty i wyswietla na ekranie co
    wlozylem i prosi o potwierdzenie, czy wlasciwie odczytal banknoty. Z reguly
    jest ok i wystarczy kliknac OK, aby kasa sie zaksiegowala od razu na koncie,
    czyli po takiej wplacie juz mozna sobie przelac srodki gdzies. Minusem tego
    rozwiazania jest fakt czesto nie dzialajacych wplatomatow mbanku, nie wiem
    jak z innymi, ale Polbank ma ten sam lub podobny model. Moim zdaniem to
    wlasnie jest przyszlosc wplatomatow i tylko z takich zamierzam korzystac.

    --
    sigma

  • 30. Data: 2008-01-19 22:56:02
    Od: "ygreko" <...@...com>

    "max" <b...@a...pl> wrote in message news:fmt9tj$irh$1@inews.gazeta.pl...

    ranking.pl powinien im otworzyc oczy...

    Choc ja preferuje Opere, ktora niestety robi sie coraz bardziej powolna i
    fosiasta (zwiechy) czyli upodabnia sie do IE niestety, zamiast zostac fajna,
    lekka, szybka przegladarka... Ale to OT.