  • Data: 2010-05-14 11:52:25
    Temat: Czkawka po Killerze.
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pamiętacie atrakcyjną kiedyś internetową lokatę Pocztowego o nazwie Killer?
    Otóz ja też popełniłem pewną liczbe tych lokat. Kiedy przestała być
    atrakcyjnie oprocentowana, olałem te lokaty jak i Bank Pocztowy. Ale o ile
    pamiętam, przy zakładaniu pierwszej lokaty potwierdzało się przez internet
    zawarcie jaiejś ramowej umowy o prowadzenie lokat w Pocztowym.
    To normalne, jakaś umowa i regulamin przecież obowiązywać musi.
    Pamiętam też , że przysłali miz tej okazji jakiś świstek przez pocztę z
    trąbką.
    Zapomniałem już , że taki bank w ogóle istnieje, aż tu nagle dzisiaj
    przysłali mi pismo. Stoi w nim, ze od 4 maja obowiązuje nowy regulamin itd
    itp. Piszą też, że każdy klient moze odstąpiźć od umowy, może nie
    zaakceptować regulaminu , ale bank musi otrzymać negatywną odpowiedź.
    Ja głupi myślałem, ze po zerwaniu tych lokat wziąłem z nimi trwały rozwód, a
    tu takie g......
    Dzwoniłem na ich party line, ale tam nie ma z kim gadać, a ja na dodatek
    nie mam juz żadnego papiera z tej umowy, ani moja łepetyna nie pamięta
    żadnych szczegółów. Wiem tylko jak się nazywam, ale partyline to nie
    wystarcza.
    Czy kogoś z was Pocztowy tez zaszcycił taką korespondencją?

    wiatrak