  • 11. Data: 2011-11-25 21:58:18
    Temat: Re: Czy BGZOptima digipass ?
    Od: michalp <m...@i...pl>

    Dla mnie to skandal, że BGŻ zarabia na mojej złotówce, a ja wciąż nie
    mam PINu!!!!!!!!

    PS.
    Na jakiejś innej grupie znalazłem wątek o tym, jaki rodzaj Digipassu
    (który model) BGŻ przysyła (:

  • 12. Data: 2011-11-25 23:15:04
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    > No to wychodzi. Tylko czemu w jakimś dziwny kierunku to dryfuje. Nie
    > można by raz jakoś tak bardziej na plus ;)

    Bo nic ciekawego poki co poza tym (nowosci)
    No i ile mozna mielic o półbanku albo wyższej kulturze ....
    Az tu nagle cóś nowego - dosc atrakcyjnego i jeszcze z TOKENEM
    a ten dla czesci ludkow jak widac stanowi swoista egzotyke
    łącznie z tym ze chcą go moczyć w kompocie ;)

  • 13. Data: 2011-11-26 00:19:21
    Od: "zaemka" <N...@w...pl>

    > LOL! A czy jesli mam token RSA SecurID, zgubie go i pozycze od sasiada to
    > uda mi sie zalogowac?

    http://www.techit.pl/Aktualnosci/RSA-wymieni-wszystk
    ie-tokeny-SecurID,5805.html

    Tokeny działają na innej zasadzie (liczb pseudolosowych związanych z
    konkretnym egzemplarzem) - a system jedynie sprawdza
    poprawność.(prawdopodobieństwo trafienia przypadkowo jest praktycznie żadne)
    Dodatkowo tokeny najczęściej są autoryzowane przez konkretną zewnętrną
    firmę zajmującą się bezpieczeństwem - w tym wypadku RSA

    Na temat digipassa nie ma żadnych informacji i dlatego moje pytanie jest
    nadal aktualne.

  • 14. Data: 2011-11-26 00:43:37
    Od: "zaemka" <N...@w...pl>

    znalazłem, po godzinie klikania, sądziłem że ktoś po prostu podpowie :

    http://www.cc.com.pl/pl/prods/vasco/dp.php

    swoją drogą BGZOptima mogłoby podawać takie dane - to żadna tajemnica.

    A pytanie nie było wcale ani głupie ani nieistotne,
    tylko trafiło na tych co nie znali odpowiedzi,
    a koniecznie chcieli komuś dokopać ;-)

  • 15. Data: 2011-11-26 08:21:57
    Od: pwz <p...@o...pl>

    W dniu 2011-11-25 22:28, neoniusz pisze:
    > Tez mam wrazenie ze albo:
    > a) ludzie dostali nagle sraczki na punkcie BGZ
    > b) wybilo szambo z durnymi pytaniami

    c) ze względu na atrakcyjność oferty BGZO został uruchomiony pozostałych
    banków "czarny PR".

    Wystarczyłoby pod każdym ewidentnie "czepliwym" postem ("ojej, ojej,
    wczoraj wysłałem zamówienie, a dzisiaj nie mam ani umowy, ani tokena, a
    w dodatku nikt nie chce mi dać 1k zł - skandal!") pytać, czy autor jest
    pracownikiem jakiejś instytucji finansowej albo na jej zlecenie działa.

    Pozdr
    pwz

    P.S. Nie jestem związany zawodowo z żadnym bankiem.
    pwz

  • 16. Data: 2011-11-26 08:26:33
    Od: Rafał <a...@m...invalid>

    W dniu 2011-11-26 01:43, zaemka pisze:
    > A pytanie nie było wcale ani głupie ani nieistotne,
    > tylko trafiło na tych co nie znali odpowiedzi,
    > a koniecznie chcieli komuś dokopać ;-)

    Pytanie było wybitnie głupie. Raz, że trolujesz, dwa, że uważasz
    pracowników działu bezpieczeństwa banku za idiotów.

    --
    Raf

  • 17. Data: 2011-11-26 08:36:13
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Rafał <a...@m...invalid> writes:

    > Pytanie było wybitnie głupie. Raz, że trolujesz, dwa, że uważasz
    > pracowników działu bezpieczeństwa banku za idiotów.

    Biorać pod uwagę ostatnie wpadki DigiNotar, czy chyba RSA ...
    KJ

    --
    http://sporothrix.wordpress.com/2011/01/16/usa-sie-k
    rztusza-kto-nastepny/

  • 18. Data: 2011-11-26 10:57:31
    Od: maly_mis <m...@m...pl>

    W dniu 2011-11-26 09:26, Rafał pisze:

    > Pytanie było wybitnie głupie. Raz, że trolujesz, dwa, że uważasz
    > pracowników działu bezpieczeństwa banku za idiotów.

    nie wiem jak jest z pracownikami dzialu bezpieczenstwa w BGZ, ale
    prawnikow maja.... kto byl tak genialny i wymyslil tak dlugi regulamin i
    umowe? i do tego tak nieprzejrzyste dokumenty...

  • 19. Data: 2011-11-26 11:33:37
    Od: MK <m...@i...pl>

    On 26 Lis, 11:57, maly_mis <m...@m...pl> wrote:

    > nie wiem jak jest z pracownikami dzialu bezpieczenstwa w BGZ, ale
    > prawnikow maja.... kto byl tak genialny i wymyslil tak dlugi regulamin i
    > umowe? i do tego tak nieprzejrzyste dokumenty...

    Sugerujesz, ze krotka umowa/regulamin sa lepsze od dlugich? Gdyby byly
    jednozdaniowe to byloby ok? ;).

    MK

  • 20. Data: 2011-11-26 12:22:59
    Od: bzdreg <b...@n...com>

    W dniu 2011-11-26 12:33, MK pisze:

    > Sugerujesz, ze krotka umowa/regulamin sa lepsze od dlugich? Gdyby byly
    > jednozdaniowe to byloby ok? ;).

    Zdecydowanie.
    To te q..y, prawnicy, zawsze wszystko komplikują.
    W takich przypadkach z upodobaniem przytaczam cytat z książki Borhardta
    opisujący protokół przekazania transatlantyka (z pamięci) :

    "Statek m/s Pułaski zdan kapitanem Eustazym Borkowskim kapitanu Mamertu
    Stankiewiczu w stanie takim, w jakim jest". Gdynia, data, dwa podpisy.

    Można? Można!

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. Bzdreg.