eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCzy bank BZ WBK moze zabrac moje pieniadze ? czy to jest legalne ?Czy bank BZ WBK moze zabrac moje pieniadze ? czy to jest legalne ?
  • Data: 2008-02-26 09:57:05
    Temat: Czy bank BZ WBK moze zabrac moje pieniadze ? czy to jest legalne ?
    Od: Jaross <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Dawno temu w BZ WBK kupilem na prezent dziewczynie
    karte pre-paid do zakupow w internecie (karta upominkowa).
    W banku zapewniano, ze karta ma funkcjonalnosc kredytowej karty i nie
    bedzie
    problemu z zakupami w USA przez net. Wybralem karte o nominale 100zl
    +
    wplacilem dodatkowo 200zl , czyli na karcie bylo 300zl. Niestety
    okazalo sie
    , ze ta karta nie mozna robic zakupow w USA i tranzakcje sa anulowane
    bo
    nie jest to karta kredytowa. Karta trafila wiec do szuflady i
    zapomnielismy wybrac
    z niej pieniadze. Minal termin waznosci karty i okazalo sie, ze nie
    mog wybrac juz pieniedzy
    z tej karty, a bank od 2 miesiecy nie wie co z tym fantem zrobic. Nie
    potrafia nawet sprawdzic
    ile jest pieniedzy na karcie, bo nieaktywna karta nie widnieje w ich
    systemie. Za kazdym razem
    podaja mi inne informacje. Co wedlog was powinienem zrobic ?, czy
    bank moze zabrac te pieniadze ?
    Wyglada na to , ze nikt z tego banku nie przewidzial sytuacji, o
    ktorej pisze i sami nie wiedza co
    maja zrobic.