eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCzy bank BZ WBK moze zabrac moje pieniadze ? czy to jest legalne ?Re: Czy bank BZ WBK moze zabrac moje pieniadze ? czy to jest legalne ?
  • Data: 2008-02-26 10:29:01
    Temat: Re: Czy bank BZ WBK moze zabrac moje pieniadze ? czy to jest legalne ?
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch> szukaj wiadomości tego autora

    In
    news:700b125f-dfe5-409b-af11-e6391dcc2092@p25g2000hs
    f.googlegroups.com,
    *Jaross* wrote:

    > Dawno temu w BZ WBK kupilem na prezent dziewczynie
    > karte pre-paid do zakupow w internecie (karta upominkowa).
    > W banku zapewniano, ze karta ma funkcjonalnosc kredytowej karty i nie
    > bedzie
    > problemu z zakupami w USA przez net. Wybralem karte o nominale 100zl
    > +
    > wplacilem dodatkowo 200zl , czyli na karcie bylo 300zl. Niestety
    > okazalo sie
    > , ze ta karta nie mozna robic zakupow w USA i tranzakcje sa anulowane
    > bo
> [...]

    Hmm ale ja czytam sobie:
    http://dlaciebie.bzwbk.pl/_items/doc/zasady_karta_up
    ominkowa.pdf
    i nie widze nic w zasadach o dacie waznosci karty.
    Zglosilbym wiec do banku pisemnie, zgodnie z tymi zasadami zadanie wykupu
    pieniadza elektronicznego podajac nr konta i czekalbym na przelew.
    Jak masz karte to zalaczajac karte, a jak nie to najpierw utrata a potem
    wykup.
    A jak nie przeleja w oznaczonym terminie to arbiter bankowy :)

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."