    From: Grzexs <g...@g...pXl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Czy bank musi poinformować o zmianie TOiP?
    Date: Fri, 16 Apr 2010 23:44:38 +0200

    Czy bank musi poinformować swojego klienta o zmianie TOiP? Czy brak
    takiego poinformowania jest podstawą do reklamacji?

    Mam taki przypadek - Toyota Bank podniósł opłatę za KK o 100%. Nic o tym
    nie wiedziałem, nie przyszło mi do głowy, by spoglądać na TOiP na www, a
    żadnego komunikatu, ani listu nie było. Napisałem reklamację, w której
    domagałem się zwrotu połowy opłaty za kartę. Zapadła cisza. Po miesiącu
    dzwonię na ich infolinię i okazuje się, że "reklamacja nie wpłynęła".
    Udaje mi się od kuriera otrzymać pokwitowanie odbioru przesyłki i piszę
    reklamację do reklamacji.

    A dziś właśnie otrzymuję - nie waham się użyć słowa - debilną odpowiedź,
    że pobrana opłata jest zgodna z TOiP i reklamacji nie uznają. No żesz
    kurde - wiem, ale nie zostałem o zmianie TOiP powiadomiony. Czy oni tam
    nie potrafią czytać ze zrozumieniem?

    Jest szansa na cokolwiek, czy nie warto kopać się koniem? Kwota
    symboliczna, ale nie lubię, jak ktoś robi ze mnie wała.
    --
    Grzexs