  • Data: 2010-04-17 05:47:56
    Temat: Re: Czy bank musi poinformować o zmianie TOiP?
    Od: namikk <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Grzexs wrote:

    > Czy bank musi poinformować swojego klienta o zmianie TOiP?

    Tak, bank powinien informować o takich zmianach,sposób podawania tej
    informacji zawarty jest w umowie.

    >Czy brak takiego poinformowania jest podstawą do reklamacji?

    Jako klient masz taką możliwość,żeby na wszystko co Ci się nie podoba
    składać reklamację ;-)

    > Napisałem reklamację, w której
    > domagałem się zwrotu połowy opłaty za kartę. Zapadła cisza. Po miesiącu
    > dzwonię na ich infolinię i okazuje się, że "reklamacja nie wpłynęła".
    > Udaje mi się od kuriera otrzymać pokwitowanie odbioru przesyłki i piszę
    > reklamację do reklamacji.

    W tym banku to już norma,że wysyłane reklamacje do nich nie dochodzą :-) ,
    potem reklamacja na reklamację z potwierdzeniem dostarczenia od
    kuriera/poczty tej pierwszej reklamacji. Jak dla mnie to jest dobra
    taktyka; zmęczyć jeszcze bardziej strudzonego klienta,który pilnuje swoich
    spraw :-)