  • 31. Data: 2005-06-07 03:46:42
    Temat: Re: Czy bankom w Polsce nie zależy na klientach?
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    :-(... wrote:

    > Jesteś klientem private bankigu tego banku ?
    > Jeśli tak, opuść ich obrażony
    > Jeśli nie , to nie zawracaj dupy.

    o i to mi się podoba.

  • 32. Data: 2005-06-07 03:47:19
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    dan (dj74) wrote:

    > termin spłaty 25.V (~800zł, kwota minimalna ~40zł) karta zablokowana
    > 3.VI, żeby było śmieszniej między 25.V a 3.VI dzwoniłem na infolinię z
    > innym pytaniem, mogli nawet wtedy przypomnieć!

    tobie nianki do głaskania trzeba, a nie karty w banku.

  • 33. Data: 2005-06-07 06:18:14
    Temat: Re: [OT]: Czy bankom w Polsce nie zależy na klientach?
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-06-07 09:52- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy dan
    (dj74), gdy pisał(a):

    > teraz powinno być ok (mam nadzieję)

    nie jest

    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****

  • 34. Data: 2005-06-07 06:19:46
    Od: "dan (dj74)" <d...@j...remove.it.tlen.pl>

    yayco wrote:
    > 2005-06-07 09:52- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy dan
    > (dj74), gdy pisał(a):

    > nie jest

    no teraz to juz musi byc :-) [strasznie namotalem cos z ta data w
    systemie :-) ]

    --
    pozdrawiam TPSA PAPA -> http://voip.pomocnik.com
    Daniel PRASA -> http://pomocnik.com/prasa

    ^#&#@!..7^ sig kernel panic: sig kernel says: sig full, no space left

  • 35. Data: 2005-06-07 07:52:11
    Od: "dan (dj74)" <d...@j...remove.it.tlen.pl>

  • 36. Data: 2005-06-07 08:09:04
    Od: Poke <"poke1{usun to oraz cyfry 1 i 2 z adresu}"@konto2.pl>

    Dnia 2005-06-07 00:21:51, _ValteR_ napisał(a):

    > duze ryby zjadaja małe ryby (wyjątek: pirania)

    I ciekawe czemu Ciebie to jakos nie oburza. Rozumiem ze to normalne.
    Ciekawe czemu nie to nie dziwi u Ciebie - to ludzie sa dla bankow, a nie
    banki dla ludzi.

    --
    Pozdrowienia/Greetings,
    Poke

    http://www.neostrada-net24.prv.pl/ - poradnik dla uslug Net24 i Neostrady

  • 37. Data: 2005-06-07 08:26:34
    Od: "dan (dj74)" <d...@j...remove.it.tlen.pl>

    malkontent wrote:
    > Czyli zwykły pasożyt albo lisek chytrusek. Nie ma zamiaru dać bankowi
    > zarobić ani grosza.
    Twoja wiedza o kk jest lekko ograniczona,

    > Pasożyt miał bank w dupie, bo wszystko działało po jego myśli. Pewnego
    > dnia chytrusek zapomniał o zobowiązaniach, a bank sobie przypomniał.

    a rozumowanie przedziwne
    > Sz Klyjent wyznaje moralność Kalego: "Kali ukraść krowę - dobrze. Kalemu
    > ukraść krowę - źle."

    przepraszam, jakie rozumowanie?

  • 38. Data: 2005-06-07 08:56:14
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    _ValteR_ napisał(a):
    > a. rozum to metaforycznie

    Piszę o faktach.

    > b. wiekszosc? to jesli istnieje 'mniejszosc', to nad czym tu
    > dyskutowac?

    Nie zrozumiałeś.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 39. Data: 2005-06-07 08:59:46
    Od: _ValteR_ <s...@n...thx>

    *dan (dj74)* wrote in <news:d82me3$d63$1@nemesis.news.tpi.pl> :

    > wiesz zrozumiałbym gdybym tak zrobił po raz kolejny itd. itp. są jednak
    > banki, które tak z buta klienta nie traktują, tj. nie blokoją karty za
    > coś takiego

    albo nie sprawdzają tych spraw na bieżąco - i na tym polega to dobre
    serce.

    > ja rozumiem, że są klienci z którymi bank ma problemy, ale niech bank
    > zrozumie, że oprócz kilku procent klientów problemowych ma również sporo
    > klientów normalnych, i że jest jeszcze kilka innych banków w Polsce

    sorry ale sam stałeś sie klientem problemowym - niepłacacym w
    terminie.

    BTW. Bank jest instytucją a nie osobą i nie musi nic rozumiec.

    --
    Jeśli mówisz do boga - to jest modlitwa.
    Jeśli bóg mówi do Ciebie - to nazywa się schizofrenia paranoidalna.

  • 40. Data: 2005-06-07 09:06:26
    Od: _ValteR_ <s...@n...thx>

    *Poke* wrote in <news:10xx2v2dvo8s0$.sqac7tqjj9nz.dlg@40tude.net> :

    > I ciekawe czemu Ciebie to jakos nie oburza. Rozumiem ze to normalne.

    Prawa natury są znacznie rozsądniejsze niż te głupoty ktore wymyslają
    ludzie.

    > Ciekawe czemu nie to nie dziwi u Ciebie - to ludzie sa dla bankow, a nie
    > banki dla ludzi.

    ??? raz sie nie zlapalem to drugi raz tez sie nie dam. Gówno mnie
    obchodzi kto jest dla kogo. To jest współzależnosc.
    Dla mnie usługa bankowa jest tylko usługą i nie bede płakał ze nie
    znajde odpowiadającej mi na 100%. Wybieram wystarczajaco dobrą dla
    mnie, i jak pisze w cenniku kara za cos to place jak to zrobie. Nie
    oznacza to ze nie sprobuje sie wymigac ale licze sie z tym ze raczej
    sie nie uda.