-
51. Data: 2005-06-08 05:53:39
Temat: Re: Czy bankom w Polsce nie zależy na klientach?
Od: "dan (dj74)" <d...@j...remove.it.tlen.pl>
Krystek wrote:
...
>> zgadza się, tyle tylko, że przecież mogli zadzwonić i przypomnieć
>
>
> A po co mieli dzwonić jak mogli skasować niefrasobliwego klienta za brak
> spłaty w terminie ;-)
i tak by skasowali, trudno zapłaciłem odsetki karne i karę, mi chodzi
tylko o to, że mogli zadzwonić i poinformować, że jeśli... to zablokują
konto, tyle!
--
pozdrawiam TPSA PAPA -> http://voip.pomocnik.com
Daniel PRASA -> http://pomocnik.com/prasa
^#&#@!..7^ sig kernel panic: sig kernel says: sig full, no space left
-
52. Data: 2005-06-08 05:54:33
Temat: Re: Czy bankom w Polsce nie zależy na klientach?
Od: "dan (dj74)" <d...@j...remove.it.tlen.pl>
Krystek wrote:
> dan (dj74) napisał:
>
>> a propos karania - i owszem jest 50zł opłaty karnej + odsetki karne i na
>> to nic nie mówię - tak jest i tyle, moja wina, moja strata,
>>
>> chodzi mi tylko o postępowanie w takich przypadkach, przecież i tak bym
>> karę zapłacił, a blokowanie karty było całkiem zbędne!
>
>
> A skąd bank ma wiedzieć, że zapłacisz? Nie dotrzymałeś terminu, znaczy
> dla banku nie wywiązałeś się z umowy i ma prawo dowalić opłatę. Jak nie
> zapłaciłeś to bank stwierdza, że w przypadku innych działań także możesz
> nie dotrzymać postanowień umowy i po prostu się zabezpiecza. A że te
> bankowe "zabezpieczenia" są uciążliwe dla klienta to już inna bajka...
>
nie chodzi o opłatę (zapłaciłem, trudno) chodzi o blokade karty bez
ostrzeżenia!
--
pozdrawiam TPSA PAPA -> http://voip.pomocnik.com
Daniel PRASA -> http://pomocnik.com/prasa
^#&#@!..7^ sig kernel panic: sig kernel says: sig full, no space left
-
53. Data: 2005-06-08 05:55:56
Temat: Re: Czy bankom w Polsce nie zależy na klientach?
Od: "dan (dj74)" <d...@j...remove.it.tlen.pl>
_ValteR_ wrote:
...
>
> a musi wyjasniac? jesli maja procedure zero tolerancji to ich sprawa.
>
jak mają procedurę zero tolerancji to może być zero klientów!
--
pozdrawiam TPSA PAPA -> http://voip.pomocnik.com
Daniel PRASA -> http://pomocnik.com/prasa
^#&#@!..7^ sig kernel panic: sig kernel says: sig full, no space left
-
54. Data: 2005-06-08 05:56:54
Temat: Re: Czy bankom w Polsce nie zależy na klientach?
Od: "dan (dj74)" <d...@j...remove.it.tlen.pl>
Darek wrote:
>>
>> zrobione
>>
>
> Proponuję jednak skorzystać z formularza kontaktu i poprosić o
> sprawdzenie czy bank próbował przypomnieć się telefonicznie przed próbą
> zablokowania karty.
>
> Rozumiem że po spłacie zadłużenia przeterminowanego bank odblokował kartę??
>
na infolinii otrzymałem potwierdzenie: nie było próby kontaktu!
tak, po spłacie zadłużenia bank odblokował kartę!
--
pozdrawiam TPSA PAPA -> http://voip.pomocnik.com
Daniel PRASA -> http://pomocnik.com/prasa
^#&#@!..7^ sig kernel panic: sig kernel says: sig full, no space left
-
55. Data: 2005-06-08 11:22:47
Temat: Re: Czy bankom w Polsce nie zależy na klientach?
Od: _ValteR_ <s...@n...thx>
*dan (dj74)* wrote in <news:d861io$jup$3@nemesis.news.tpi.pl> :
> _ValteR_ wrote:
> ...
>>
>> a musi wyjasniac? jesli maja procedure zero tolerancji to ich sprawa.
>>
> jak mają procedurę zero tolerancji to może być zero klientów!
TIP: a czyj to problem? Ja popieram bankructwa. To zdrowy objaw w
gospodarce.
--
Jeśli mówisz do boga - to jest modlitwa.
Jeśli bóg mówi do Ciebie - to nazywa się schizofrenia paranoidalna.
-
56. Data: 2005-06-08 15:25:51
Temat: Re: Czy bankom w Polsce nie zależy na klientach?
Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>
dan (dj74) napisał:
> Krystek napisał:
>
>> dan (dj74) napisał:
>>
>>> a propos karania - i owszem jest 50zł opłaty karnej + odsetki karne i
>>> na to nic nie mówię - tak jest i tyle, moja wina, moja strata, chodzi
>>> mi tylko o postępowanie w takich przypadkach, przecież i tak bym
>>> karę zapłacił, a blokowanie karty było całkiem zbędne!
>>
>> A skąd bank ma wiedzieć, że zapłacisz? Nie dotrzymałeś terminu, znaczy
>> dla banku nie wywiązałeś się z umowy i ma prawo dowalić opłatę. Jak
>> nie zapłaciłeś to bank stwierdza, że w przypadku innych działań także
>> możesz nie dotrzymać postanowień umowy i po prostu się zabezpiecza. A
>> że te bankowe "zabezpieczenia" są uciążliwe dla klienta to już inna
>> bajka...
>>
> nie chodzi o opłatę (zapłaciłem, trudno) chodzi o blokade karty bez
> ostrzeżenia!
Zapomniałem dodać, że gdyby te "zabezpieczenia" banku nie były uciążliwe
dla klientów, to kliencie by się nimi nie przejmowali. A tak w ogóle to
nie masz w umowie zapisu, że mogą blokować i w jakich przypadkach?
K.
-
57. Data: 2005-06-08 18:38:45
Temat: Re: Czy bankom w Polsce nie zależy na klientach?
Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>
Dnia Tue, 07 Jun 2005 11:30:30 +0200, "dan (dj74)" <d...@j...remove.it.tlen.pl>
wklepał(-a):
>i na tym polega problem, system jednak jest tworzony przez osoby, które
>mogą myśleć i rozumieć, wystarczyłaby taka funkcjonalność w systemie
>bankowym jak sms do klienta (oczywiście jeśli klient wyrazi na to zgodę)
>przecież niektóre banki przesyłają smsy - więc nie byłoby problemu, a i
>nie byłoby to kosztowne tak, jak w przypadku gdyby to człowiek miał
>wydzwaniać i tyle!
A wziąłeś pod uwagę to, że stworzenie i uruchomienie pewnych rozwiązań może być
droższe niż korzyści z nich?
--
Sławomir Szyszło mailto:s...@p...onet.pl
FAQ pl.comp.bazy-danych http://www.dbf.pl/faq/
FAQ pl.comp.www.nowe-strony http://www.faq-nowe-strony.prv.pl/
-
58. Data: 2005-06-08 22:49:07
Temat: Re: Czy bankom w Polsce nie zależy na klientach?
Od: PshemeK <p...@o...pl>
dan (dj74) napisał(a):
> Witam,
>
> od kilku lat korzystam z kart kredytowych różnych banków, jednak takiej
> postawy jaka spotkała mnie ze strony Banku BPH nie uświadczyłem w
> przeszłości. Zawsze spłacam saldo karty w całości, tj. nie korzystam z
> kredytu na karcie.
>
> Niestety przytrafiło mi się zapomnieć zrobić przelew, i ... Bank BPH po
> tym jak nie otrzymał wpłaty minimalnej (śmieszne 40zł) zablokował mi kartę?
>
> Zadzwoniłem z pytaniem czy nie uważają, że lepszym rozwiązaniem byłoby
> wcześniej poinformować klienta o tym, że nie zapłacił?
> np. "Szanowny Kliencie, co się stało,... jak możemy pomóc?"
>
> a tu ciach i karta zablokowana, Bank BPH zachował się tak, jakby był
> jedynym bankiem w Polsce, który daje karty kredytowe.
>
> Dla mnie takie postępowanie jest niepojęte.
>
Bo najwyraźniej nie przeczytałeś umowy/regulaminu....
>
> szukam też banku w którym szanuje się klienta.
>
BPH. Mnie szanują. Co prawda ja też ich szanuje (spłacam zobowiązania w
terminie), ale nie wiem, czy to dlatego...
Oczywiście żartuję. Nie będę się starał polecić żadnego banku, bo
korzystam tylko z konta w BPH na razie, ale poza kilkoma sprawami, które
mogłyby wyglądać lepiej, to nie mam zastrzeżeń. Tyle, że ja jestem
zwykłym klientem detalicznym....
Pozdrawiam
PshemeK
-
59. Data: 2005-06-09 17:13:45
Temat: Re: Czy bankom w Polsce nie zależy na klientach?
Od: "Wojciech Kozłowski" <w...@w...pl>
ostrzeżenie miałeś w umowie, więc dlaczego maja powtarzac.
Skoro ostrzeżenie w umowie było nieskuteczne, to maja prawo domniemywać, ze
kazde inne tez bedzie nieskuteczne.
Użytkownik "dan (dj74)" <d...@j...remove.it.tlen.pl> napisał w wiadomości
news:d861g5$jup$2@nemesis.news.tpi.pl...
> Krystek wrote:
>> dan (dj74) napisał:
>>
>>> a propos karania - i owszem jest 50zł opłaty karnej + odsetki karne i na
>>> to nic nie mówię - tak jest i tyle, moja wina, moja strata,
>>>
>>> chodzi mi tylko o postępowanie w takich przypadkach, przecież i tak bym
>>> karę zapłacił, a blokowanie karty było całkiem zbędne!
>>
>>
>> A skąd bank ma wiedzieć, że zapłacisz? Nie dotrzymałeś terminu, znaczy
>> dla banku nie wywiązałeś się z umowy i ma prawo dowalić opłatę. Jak nie
>> zapłaciłeś to bank stwierdza, że w przypadku innych działań także możesz
>> nie dotrzymać postanowień umowy i po prostu się zabezpiecza. A że te
>> bankowe "zabezpieczenia" są uciążliwe dla klienta to już inna bajka...
>>
> nie chodzi o opłatę (zapłaciłem, trudno) chodzi o blokade karty bez
> ostrzeżenia!
>
> --
> pozdrawiam TPSA PAPA -> http://voip.pomocnik.com
> Daniel PRASA -> http://pomocnik.com/prasa
>
> ^#&#@!..7^ sig kernel panic: sig kernel says: sig full, no space left