    From: PshemeK <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Czy bankom w Polsce nie zależy na klientach?
    Date: Thu, 09 Jun 2005 00:49:07 +0200

    dan (dj74) napisał(a):
> [...]
    > kredytu na karcie.
    >
    > Niestety przytrafiło mi się zapomnieć zrobić przelew, i ... Bank BPH po
    > tym jak nie otrzymał wpłaty minimalnej (śmieszne 40zł) zablokował mi kartę?
    >
    > Zadzwoniłem z pytaniem czy nie uważają, że lepszym rozwiązaniem byłoby
    > wcześniej poinformować klienta o tym, że nie zapłacił?
    > np. "Szanowny Kliencie, co się stało,... jak możemy pomóc?"
    >
    > a tu ciach i karta zablokowana, Bank BPH zachował się tak, jakby był
    > jedynym bankiem w Polsce, który daje karty kredytowe.
    >
    > Dla mnie takie postępowanie jest niepojęte.

    Bo najwyraźniej nie przeczytałeś umowy/regulaminu....

    > szukam też banku w którym szanuje się klienta.

    BPH. Mnie szanują. Co prawda ja też ich szanuje (spłacam zobowiązania w
    terminie), ale nie wiem, czy to dlatego...

    Oczywiście żartuję. Nie będę się starał polecić żadnego banku, bo
    korzystam tylko z konta w BPH na razie, ale poza kilkoma sprawami, które
    mogłyby wyglądać lepiej, to nie mam zastrzeżeń. Tyle, że ja jestem
    zwykłym klientem detalicznym....

    Pozdrawiam

    PshemeK