  • 1. Data: 2024-08-15 18:32:00
    Temat: Czy bankowe komputery w święta też ODPOCZYWAJĄ?
    Od: _Master_ <...@...pl>

    Mam czekać do jutra na przelew bo ktoś świętuje wojskowe barbarzyństwo? ;-)

  • 2. Data: 2024-08-15 19:59:44
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 15.08.2024 o 18:32, _Master_ pisze:
    > Mam czekać do jutra na przelew bo ktoś świętuje wojskowe barbarzyństwo? ;-)

    Możesz nie czekać, ale niewiele to zmieni :-)

    --
    (~) Robert Tomasik

  • 3. Data: 2024-08-15 20:19:24
    Temat: Przecież w sobotę i niedzielę chłodzą gnojówkę w silosach.
    Od: _Master_ <...@...pl>

    Dziś dopiero czwartek. Już tak bardzo śmierdzi ta zgnilizna? ;-)

  • 4. Data: 2024-08-19 18:54:55
    Od: Dawid Andrzej Rutkowski <d...@w...pl>

    On Thu, 15 Aug 2024, _Master_ wrote:

    > Mam czekać do jutra na przelew bo ktoś świętuje wojskowe barbarzyństwo? ;-)

    No, nareszcie odkryłeś się jako parszywy bolszewik.
    Tego już nigdy nie zmyjesz.
    Spadaj pod mauzoleum lenina całować w tyłek wodza rewolucji.
    I nie pomoże emotka na okazanie się idiotą, że nie wiesz, że tego dnia
    pobiliśmy i zatrzymaliśmy bolszewię - a do tego jest to święto
    Wniebowzięcia Maryi Panny.

  • 5. Data: 2024-08-19 19:19:40
    Temat: Teeee Rutkowski. Jesteś tu nowy czy tylko głupi? ;-)
    Od: _Master_ <...@...pl>

    Dziwne uczucie. Ciągle nazywają mnie FASZYSTĄ. Co ja teraz pocznę ;-)