  • 1. Data: 2003-07-12 20:41:21
    Temat: Czy da się spłacić kredyt w SKOKU kredytem refinansowym tańszym?
    Od: s...@w...pl

    mam problem. Bedąc w olbrzymiej potrzebie życiowej musiałem wziąść kredyt
    budowlany w skoku 17% na 5 lat. Banki nie dały mi takiego kredytu, choć miały
    nizsze oprocentowanie.

    teraz będąc w lepszej kondycji finansowej i życiowej chciałbym zastąpić kredyt
    w skoku kredytem refinansowym z jakiegos banku. Czy jest to możliwe? Czy banji
    udzielają kredytów na spłatę kredytu w skoku?
    Wiem, że na drogie kredyty w innym banku można wziąść tańszy w innym.
    HELP!!!

    Sebastian