  • 1. Data: 2003-05-03 13:19:47
    Temat: Czy działa strona pkobp.pl ?
    Od: "Robert Kondraciuk" <m...@g...pl>

    Od wczoraj wieczorem nie moge wejść na stronę

    http://www.pkobp.pl/

    Czy tylko ja mam taki problem??

  • 2. Data: 2003-05-03 13:24:27
    Temat: Re: Czy działa strona pkobp.pl ?
    Od: "Krzysiek" <t...@o...pl>

    > Czy tylko ja mam taki problem??

    Nie

    Pozdrawiam
    Krzysiek

  • 3. Data: 2003-05-03 13:30:47
    Od: "Radek" <b...@w...pl>

    > Czy tylko ja mam taki problem??

    ja tez nie moge wejść

  • 4. Data: 2003-05-03 13:43:44
    Od: "SzYmOn" <szymonunion@REMOVE_ITwp.pl>

    Robert Kondraciuk wrote:
    > Od wczoraj wieczorem nie moge wejść na stronę
    >
    > http://www.pkobp.pl/
    >

    > Czy tylko ja mam taki problem??

    Witam,

    widac, ze im httpd polecial - a dokladnie to nie im a w Hypermedii,
    ktora hostuje ich serwis.

    Pozdrawiam,

  • 5. Data: 2003-05-03 15:45:42
    Od: "Krzyś" <p...@p...fm>

    Inteligo ich powaliło ?
    A tak poważnie, to ja też nie mogę, a muszę!
    Krzyś

  • 6. Data: 2003-05-04 08:17:31
    Od: "Krzyś" <p...@p...fm>

    dzisiaj( 04.05.2003) dalej nie działa ! Co za granda, kto zapłaci odsetki ?
    Krzyś

  • 7. Data: 2003-05-05 06:53:56
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Krzyś" <p...@p...fm> napisał w wiadomości
    > dzisiaj( 04.05.2003) dalej nie działa ! Co za granda, kto zapłaci odsetki
    ?

    Nie dziala, fakt.
    Ale za co chcesz odsetki, jesli nie mozesz wejsc na strone INFORMACYJNA
    banku?
    Zarowno ePKO BP jak Inteligo dzialaja, wiec...???

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 8. Data: 2003-05-05 12:12:09
    Od: "Robert Kondraciuk" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Slawek Kos" napisał w wiadomości
> [...]
    > banku?
    > Zarowno ePKO BP jak Inteligo dzialaja, wiec...???

    gość pewnie wchodzi przez link na głównej stronie
    do serwisu ePKO BP