  • 1. Data: 2003-05-02 22:09:11
    Temat: Re: płatnosc za zakupy w internecie
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Użytkownik "Nemo" <n...@i...pl> napisał
    > Mam pytanie. W jaki sposób placic za zakupy w internecie. Na stronach
    > buy.com lub amazon.com.
    > Z tego co widze to wymagane karty to Visa lub MasterCard. Co jesli sie
    > posiada polską kartę platnicza.
    > Czy eKarta mBanku zadziala i uda mi sie zaplacic za zakupy ?

    Nic nie wiem o buy.com ale w amazon.com albo amazon.co.uk eKarta zadziała na
    pewno.

    Bogdan B.

  • 2. Data: 2003-05-03 05:58:56
    Od: "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net>

    Użytkownik "Nemo" <n...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > posiada polską kartę platnicza.
    > Czy eKarta mBanku zadziala i uda mi sie zaplacic za zakupy ?

    Polskie karty to tez w duzej czesci Visy i Mastercardy. eKarta mBanku to
    Visa.

    --

    Kazimierz
    b. zast. red. nacz. NN ( www.nnmag.net )

  • 4. Data: 2003-05-03 08:15:55
    Od: "Paweł P." <p...@w...pl>

    > Czy eKarta mBanku zadziala i uda mi sie zaplacic za zakupy ?
    ------
    eKarta mbanku czy netkarta MultiBanku są widziane jak Visa Classic, także
    nie będzie problemów przy płatności za zakupy.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 5. Data: 2003-05-04 16:48:15
    Od: "Darek" <daru22@[spam]poczta.onet.pl>

> [...]
    > posiada polską kartę platnicza.
    > Czy eKarta mBanku zadziala i uda mi sie zaplacic za zakupy ?

    Witam,
    www.cafe.mbank.com.pl/delfin/ie/m2c.html
    jest tutaj info gdzie można kupowac eKarta

    pozdrawiam

  • 6. Data: 2003-05-11 09:18:59
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Paweł P." <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    > eKarta mbanku czy netkarta MultiBanku są widziane jak Visa Classic, także
    > nie będzie problemów przy płatności za zakupy.

    No nie koniecznie - ostatnio robilem zakupy na perfumebay.com - placilem VC
    Citka - dostalem maila ze mimo wszytsko prosza mnie o przyslanie skanu karty
    (rewersu i awersu) i jakiegos dokumentu ID na ktorym bedzie taki sam podpis
    jak na karcie. Mysle ze w tym przypadku karty wirtualne by nie przeszly.

    --
    JaKi

  • 7. Data: 2003-05-11 09:35:27
    Od: "Paweł P." <p...@w...pl>

> [...]
    podpis
    > jak na karcie. Mysle ze w tym przypadku karty wirtualne by nie przeszly.
    zgadzam się, po przeczytaniu i odp. na ten temat znalazłem info że niektóre
    sklepy nie "tolerują" VC i wymagają np. kart kredytowych.
    gdzieś na stronach mbanku jest spis firm, które nie respektują kart
    wirtualnych lub VC
    Pozdrawiam
    Paweł

  • 8. Data: 2003-05-11 09:46:32
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

> [...]
    > sklepy nie "tolerują" VC i wymagają np. kart kredytowych.
    > gdzieś na stronach mbanku jest spis firm, które nie respektują kart

    To chyba jest juz nadinterpretacja :) VC praktycznie zawsze jest
    akceptowalne - niewazne czy jest to VC kredytowe czy debetowe :)

    --
    JaKi

  • 9. Data: 2003-05-11 10:30:23
    Od: "Paweł P." <p...@w...pl>

    > To chyba jest juz nadinterpretacja :) VC praktycznie zawsze jest
    > akceptowalne - niewazne czy jest to VC kredytowe czy debetowe :)
    raczej nie, zerknij sobie na stronę:
    http://www.cafe.mbank.com.pl/delfin/ie/m2c.html# i link "Gdzie kupisz
    eKARTĄ" w sekcji "rejestracja domen" jest napisane www.internask.com
    (akceptuje tylko karty kredytowe). Stąd jednak widać że jest różnica
    pomiędzy VC debetową a kredytową, no chyba że mBankowcy, którzy przygotowali
    stronę nie rozróżniają w/w. kart :). A poważniej, to też wydało mi się to
    dziwne. Co o tym myślisz? Może chodzi o to że niby jak ktoś ma k. kredytową
    to jest bardziej wiarygodny w e-świecie? :)
    Pozdrawiam
    Paweł

  • 10. Data: 2003-05-11 11:49:33
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Co o tym myślisz? Może chodzi o to że niby jak ktoś ma k. kredytową
    > to jest bardziej wiarygodny w e-świecie? :)

    Dla 3/4 spoleczenstwach karta platnicza = karta kredytowa :-/
    Wczoraj wpadlo mi wrece ulotka gdzie bylo ladnie napisane "alceptyjemy
    wylacznie karty kredytowe" i loga organizacji. Na pytanie pani czemu akurat
    tylko kredytowe pani powiedziala mi "no bo one sa do 400 PLN bez
    autoryzacji". :) Na moje pytanie czym sie rozni wg pani KK od debetowej pani
    odp ze "no logo oczywiscie jest inne" (chodzilo o elektrony ktorych loga na
    ulotce byly skreslone :)))

    --
    JaKi