  • 1. Data: 2003-05-02 23:21:24
    Temat: eliksiry w weekendy
    Od: "Michał Lesiak (bler)" <m...@b...eu.org>

    wlasnie sie zaczalem zastanawiac, dlaczego wlasciwie przelewy nie dzialaja
    w weekendy i inne pierwszemaje? czy cala procedura przelewu wymaga jakiegos
    human factor? wydaje mi sie ze to robia maszyny...wiec czemu nie w
    niedziele?

    --
    M.

  • 2. Data: 2003-05-03 07:37:21
    Temat: Re: eliksiry w weekendy
    Od: "jaru" <j...@n...bsd.black.pl>

> [...]
    > w weekendy i inne pierwszemaje? czy cala procedura przelewu wymaga jakiegos
    > human factor? wydaje mi sie ze to robia maszyny...wiec czemu nie w

    Nie wiem czemu, ale mnie to wkurza... Ale najbardziej wkurzylo mnie, gdy
    przelewy nie dochodzily takze wczoraj (2-go maja). 1-go maja puscilem sobie
    przelew z LG do mBanku, mialem nadzieje, ze dojdzie 2-go a tu nici... Nie wiem
    jak wyglada procedura przelewy, ale jesli musi ja akceptowac czlowiek, to
    chociaz male kwoty mogliby puszczac automatycznie.

  • 3. Data: 2003-05-03 07:48:31
    Od: Michał Rolka <m...@t...dla.spamu.mrc.homeip.net>

    jaru wrote:

    > Nie wiem czemu, ale mnie to wkurza... Ale najbardziej wkurzylo mnie, gdy
    > przelewy nie dochodzily takze wczoraj (2-go maja). 1-go maja puscilem sobie
    > przelew z LG do mBanku, mialem nadzieje, ze dojdzie 2-go a tu nici...

    Hmm... a przelew Lukas->mBank doszedł - zlecony 1. na 2.

    Michał

  • 4. Data: 2003-05-03 08:49:55
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    "jaru" <j...@n...bsd.black.pl> wrote in

> [...]
    > gdy przelewy nie dochodzily takze wczoraj (2-go maja). 1-go maja
    > puscilem sobie przelew z LG do mBanku, mialem nadzieje, ze dojdzie

    Miej pretensje do LG. Przelew Telepekao24 -> mBank zlecony 1.05 doszedl wczoraj bez
    problemu.

    Pozdrawiam,
    Wojtek

    --
    Remove >>>usun<<< and dot replying via e-mail.

  • 5. Data: 2003-05-03 14:21:27
    Od: "ms" <m...@p...pl>

> [...]
    > jak wyglada procedura przelewy, ale jesli musi ja akceptowac czlowiek, to
    > chociaz male kwoty mogliby puszczac automatycznie.

    DB24 -> mBank doszedł

  • 6. Data: 2003-05-03 15:26:12
    Od: "jaru" <j...@n...bsd.black.pl>

    > Miej pretensje do LG. Przelew Telepekao24 -> mBank zlecony 1.05 doszedl
    wczoraj bez
    > problemu.

    Tak, bo mBanku nie winie. Tym bardziej jestem zly na LG bo przy logowaniu sie
    jest napis:

    "
    Uprzejmie informujemy, że w dniach 1, 3 oraz 4 maja dostępne będą jedynie
    automatyczne operacje w systemie bankowości elektronicznej LGnet."

    A z tego wynika, iz przelew powinien dojsc.

  • 7. Data: 2003-05-03 16:32:24
    Od: "Maciej \"AbrahaM\" Piotrowski" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "jaru" <j...@n...bsd.black.pl> napisał w wiadomości

    > Nie wiem czemu, ale mnie to wkurza... Ale najbardziej wkurzylo
    > mnie, gdy przelewy nie dochodzily takze wczoraj (2-go maja).

    MultiBank -> mBank doszedl

    --
    Zastrzeżenie: Nie zgadzam się na wysyłanie ofert na adres użyty
    do/podczas wysłania tej wiadomości.

  • 8. Data: 2003-05-03 16:45:43
    Od: "Michał Lesiak (bler)" <m...@b...eu.org>

    "Maciej \"AbrahaM\" Piotrowski" <m...@p...onet.pl> wrote in

    > MultiBank -> mBank doszedl

    z bre do bre. to w ogole idzie eliksirem?

  • 9. Data: 2003-05-03 17:24:13
    Od: "Maciej \"AbrahaM\" Piotrowski" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Michał Lesiak (bler)" <m...@b...eu.org>
    napisał w wiadomości
    2.83

    > z bre do bre. to w ogole idzie eliksirem?

    NIESTETY tak. A przydalyby sie przelewy realtime w ramach
    grupy BRE.

  • 10. Data: 2003-05-03 17:42:18
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Maciej "AbrahaM" Piotrowski" <m...@p...onet.pl> wrote in message

    > NIESTETY tak. A przydalyby sie przelewy realtime w ramach
    > grupy BRE.

    Skad masz takie informacje? Przelewy miedzy mBankiem<>Multi nie sa
    przesylane za posrednictwem KIRu. Po prostu nie sa przesylane w czasie
    rzeczywistym, a przetwarzane w batchu.

    Maciej