eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCzy ecard popłynie?Re: Czy ecard popłynie?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Czy ecard popłynie?
    Date: Mon, 06 Dec 2004 12:00:40 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 23
    Message-ID: <cp1e3j$7l1$1@inews.gazeta.pl>
    References: <couvhj$hk$1@atlantis.news.tpi.pl> <c...@s...poczta.onet.pl>
    <cov1vr$8va$1@news.onet.pl> <cov2ai$b8t$1@inews.gazeta.pl>
    <cp02ti$cli$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <9...@4...com>
    <cp1btp$pod$2@inews.gazeta.pl> <cp1cao$bft$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: yh182.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1102330803 7841 80.55.241.182 (6 Dec 2004 11:00:03 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 6 Dec 2004 11:00:03 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <cp1cao$bft$1@news.onet.pl>
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    X-User: bartolpartol
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Win98; pl-PL; rv:1.7.2) Gecko/20040803
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:327994
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik Michał 'Amra' Macierzyński napisał:

    >> Otoz to. Dokladnie tak samo mi sie wydaje. W koncu eCard prawidlowo
    >> przeprowadzil transakcje. A ze sprzedajacy wymiekl, to juz nie
    >> problem CA.
    >
    > Czysto teoretycznie. Bo klient sklada reklamacje w banku, ktory wydal mu
    > karte, a nie w CA. Bank uzywa standardowego formularza organizacji - i
    > jest zobowiazany do zachowania ustalen np. VISY. A ta kaze oddac kase -
    > bo zostanie spelniona przeslanka. I teraz - bank tez bedzie szukal
    > winnego - i leci do eCardu, ktorego ryzykuje wlasnie roznego rodzaju
    > fraudy czy takie jak ta sytuacja. I to CA ma problem skad wziac kase, bo
    > to CA podpisywalo umowe z AirPolonia, a nie poszczegolne banki.

    OK, ale czy na pewno bank jest strona? Czy bank w ogole bedzie taka
    reklamacje rozpatrywal? To tak jakbym zlecil przelew za jakis produkt.
    Po zleceniu przelewu forma padla i produktu nie wyslala. A ja lece do
    banku z reklamacja.

    Oczywiscie pozostaje kwestia ubezpieczenia. Ale nie wiem, czy ktoras z
    kart wydawanych w Polsce ma ubezpieczenie od niezrealizowania zamowienia.

    Bartol

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1