  • Data: 2002-10-31 08:59:42
    Temat: Czy istnieje personalizacja usług bankowych????
    Od: " " <d...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Będąc na urlopie w Turcji przeżyłem miłą niespodziankę... korzystając z
    bankomatu. Owa maszyna pozdrowiła mnie bowiem tymi słowy: "Good Afetrnoon, Mr
    Janowczyk"... Dlaczego w polskich bankomatach nie ma takiego prostego, a
    przecież świadczącego o szacunku dla klienta, rozwiązania? Można to chyba
    łatwo zaimplementować... A mały krczek dalej, to listy z banku
    typu :"Widzimy, Panie Janowczyk, że od 2 miesiecy wzrosła częstotliwość Pana
    wypłat z bankomatu.Czy życzy Pan sobie zwiększyć limit wypłat?" Ale ja chyba
    sobie tylko marzę... Co o tym myślicie?

    Ukłony,
    Druss