eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCzy istnieje personalizacja usług bankowych????Re: Czy istnieje personalizacja usług bankowych????
  • Data: 2002-10-31 09:16:26
    Temat: Re: Czy istnieje personalizacja usług bankowych????
    Od: "Piotr Orzechowski" <news@USUN_SPAMpiotrorzechowski.com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    <d...@N...gazeta.pl> wrote in message
    news:apqrdu$6oe$1@news.gazeta.pl...
    > Będąc na urlopie w Turcji przeżyłem miłą niespodziankę... korzystając z
    > bankomatu. Owa maszyna pozdrowiła mnie bowiem tymi słowy: "Good Afetrnoon,
    Mr
    > Janowczyk"... Dlaczego w polskich bankomatach nie ma takiego prostego, a
    > przecież świadczącego o szacunku dla klienta, rozwiązania? Można to chyba
    > łatwo zaimplementować... A mały krczek dalej, to listy z banku
    > typu :"Widzimy, Panie Janowczyk, że od 2 miesiecy wzrosła częstotliwość
    Pana
    > wypłat z bankomatu.Czy życzy Pan sobie zwiększyć limit wypłat?" Ale ja
    chyba
    > sobie tylko marzę... Co o tym myślicie?


    powoli :) pamiętaj, że niektórzy nie wiedzą nawet, jak działa karta
    bankomatowa i nie widzą różnicy pomiędzy PINem do karty i hasłem do konta
    bankowego online

    na razie trzeba zapewnić, aby tacy użytkownicy korzystali bez trudności z
    konta bankowego, a później można pomyśleć o garstce bardziej rozwiniętych
    ...
    PKO BP nawet wystawiło już terminale samoobsługowe w dwóch oddziałach w
    warszawie. mnie to bardzo cieszy, bo nie widziałem nigdy, aby ktoś z nich
    korzystał, a dzięki temu nie muszę stać w kolejkach

    pozdrawiam
    Piotr

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1