-
Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news
.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
From: "jaQbek" <a...@n...koncu.postu>
Newsgroups: pl.biznes.banki
Subject: Czy jest gorszy bank od PeKaO SA ?
Date: Wed, 1 Dec 2004 14:05:45 +0100
Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
Lines: 33
Message-ID: <cokfqg$bts$1@nemesis.news.tpi.pl>
NNTP-Posting-Host: host-ip138-200.crowley.pl
X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1101906576 12220 62.111.200.138 (1 Dec 2004 13:09:36
GMT)
X-Complaints-To: u...@t...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 1 Dec 2004 13:09:36 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1106
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1106
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:327274
[ ukryj nagłówki ]Właśnie po raz kolejny zadzwoniłem w sprawie reklamacji do tego banku.
Sprawę już opisywałem nie raz, więc zanudzał ni będę powtarzaniem. Ale
przytoczę kilka kwiatków z rozmowy i wogóle z postępów załatwiania sprawy
- Konto mam w oddziale we Wrocławiu. Pismo reklamacyjne złożyłem w
Katowicach w polowie października. 2 tyg. leżało tam, bo "mi się dziecko
pochorowało i czasu nie miałam"
- 2 lata temu złozyłem wniosek o likwidacje tego rachunku (stąd cała
sprawa), również za pośrednictwem innego oddziału. Pismo to podobno do
Wrocławia doszło ale co dalej, nie wiadomo, bo: "wie pan, tu sie ludzie
zmieniają, jedni przychodzą, drudzy odchodzą. Mógł ktos je wziąc i schowac
do szuflady, albo podrzeć"
- nikt nie wie, kto był wówczas odpowiedzialny za załatwienie tego pisma
- tydzien temu dzwoniłem do nich z ponagleniem. Usłyszałem "tak, sprawę
potraktuję priorytetowo". Dziś usłyszałem, że "bo wie pan, to załatwia
szefowa, a ona nie ma czasu, jeździ na szkolenia i wogole" ...
- Podobno wysłali mi pismo z odpowiedzią. Na adres, o dziwo, prawidłowy.
Podobno wysłali 2 tyg. temu LISTEM ZWYKŁYM - NIE POLECONYM !!! Do dzisiaj
nic nie doszło.
I tak dalej i tak dalej. A co mnie to, jako klienta powinno obchodzić, że
oni maja burdel ?
Pozdrawiam i współczuję tym, co mają z nimi cokolwiek wspólnego
Jakub Zysnarski
--
j...@p...onet.WYTNIJTO.pl
Następne wpisy z tego wątku
- 01.12.04 13:27 jaQbek
- 01.12.04 13:33 p1w
- 01.12.04 15:34 Maxiuca
- 01.12.04 16:02 Mithos
- 01.12.04 16:14 Tymcio
- 01.12.04 20:49 LPoD
- 02.12.04 08:13 Mark
- 01.12.04 22:00 Sarna
- 02.12.04 13:39 Tomasz Nowicki
- 02.12.04 19:27 SID
- 02.12.04 19:45 mival
- 02.12.04 21:42 Jarek Andrzejewski
Najnowsze wątki z tej grupy
- PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- Prawdziwy/fałszywy bank
- Velo dał mi bezpłatny debet...
- Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- zloto
- Velo częściowo ugiął się...
- że co?
- I po co było się tak ZAPIERAĆ? Mówiłem żeby proponować wcześniej UGODY FRANKOWE?
- Jak to kupić?
- Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- Zabawny epizod z Santander Consumerem
Najnowsze wątki
- 2024-10-19 PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- 2024-10-15 Prawdziwy/fałszywy bank
- 2024-10-13 Velo dał mi bezpłatny debet...
- 2024-10-07 Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- 2024-10-05 Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-05 Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-05 Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-03 zloto
- 2024-09-23 Velo częściowo ugiął się...
- 2024-09-22 że co?
- 2024-09-22 I po co było się tak ZAPIERAĆ? Mówiłem żeby proponować wcześniej UGODY FRANKOWE?
- 2024-09-20 Jak to kupić?
- 2024-09-17 Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- 2024-09-17 Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- 2024-09-12 Zabawny epizod z Santander Consumerem