eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCzy jest gorszy bank od PeKaO SA ?Czy jest gorszy bank od PeKaO SA ?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news
    .tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "jaQbek" <a...@n...koncu.postu>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Czy jest gorszy bank od PeKaO SA ?
    Date: Wed, 1 Dec 2004 14:05:45 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 33
    Message-ID: <cokfqg$bts$1@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: host-ip138-200.crowley.pl
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1101906576 12220 62.111.200.138 (1 Dec 2004 13:09:36
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 1 Dec 2004 13:09:36 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1106
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1106
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:327274
    [ ukryj nagłówki ]

    Właśnie po raz kolejny zadzwoniłem w sprawie reklamacji do tego banku.
    Sprawę już opisywałem nie raz, więc zanudzał ni będę powtarzaniem. Ale
    przytoczę kilka kwiatków z rozmowy i wogóle z postępów załatwiania sprawy

    - Konto mam w oddziale we Wrocławiu. Pismo reklamacyjne złożyłem w
    Katowicach w polowie października. 2 tyg. leżało tam, bo "mi się dziecko
    pochorowało i czasu nie miałam"
    - 2 lata temu złozyłem wniosek o likwidacje tego rachunku (stąd cała
    sprawa), również za pośrednictwem innego oddziału. Pismo to podobno do
    Wrocławia doszło ale co dalej, nie wiadomo, bo: "wie pan, tu sie ludzie
    zmieniają, jedni przychodzą, drudzy odchodzą. Mógł ktos je wziąc i schowac
    do szuflady, albo podrzeć"
    - nikt nie wie, kto był wówczas odpowiedzialny za załatwienie tego pisma
    - tydzien temu dzwoniłem do nich z ponagleniem. Usłyszałem "tak, sprawę
    potraktuję priorytetowo". Dziś usłyszałem, że "bo wie pan, to załatwia
    szefowa, a ona nie ma czasu, jeździ na szkolenia i wogole" ...
    - Podobno wysłali mi pismo z odpowiedzią. Na adres, o dziwo, prawidłowy.
    Podobno wysłali 2 tyg. temu LISTEM ZWYKŁYM - NIE POLECONYM !!! Do dzisiaj
    nic nie doszło.

    I tak dalej i tak dalej. A co mnie to, jako klienta powinno obchodzić, że
    oni maja burdel ?

    Pozdrawiam i współczuję tym, co mają z nimi cokolwiek wspólnego

    Jakub Zysnarski



    --
    j...@p...onet.WYTNIJTO.pl


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1