  • Data: 2004-12-02 19:27:02
    Temat: Re: Czy jest gorszy bank od PeKaO SA ?
    Od: SID <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    p1w wrote:

    > Nie ma.

    JEST

    To odnoga PKO która zwie się INTELIGO :(

    Opisywałem na grupie różne z nimi przeboje, ale ostatni tydzień to po
    prostu horror który skończy się w sądzie.

    Od wtorku przy próbie dostania się on line do konta po zalogowaniu
    otrzymuję komunikat:

    "Transakcja nie może zostać zrealizowana.
    Spróbuj ponownie. Jeśli błąd powtórzy się, zadzwoń do konsultanta
    Inteligo pod numerem 0 800 121 121 lub (081) 535 67 89."

    Podczas rozmów z pracownikami przez 0 800 otrzymuję zawsze jednakową
    odpowiedź - u nich jest informacja, że logowanie przebiegło pomyślnie i
    nie ma żadnej informacji o jakimkolwiek błędzie - wszystko jest ok i to
    co mówię jest niemożliwe !!!

    Sprawdzałem to na różnych przeglądarkach, systemach i łączach - ba w 2
    różnych miastach - efekt ten sam (załącznik).

    Na moją prośbę o możliwość kontaktu osobistego z pracownikiem banku w
    celu weryfikacji mojej reklamacji jest najpierw cisza w słuchace a
    następnie - nie ma takiej możliwości...

    Narazili moją firmę poprzez blokade konta na wymierne straty - kieruję
    sprawę do sądu - wcześniejsze wybryki z opóźnieniami w dostawach kart
    hasłel jednorazowych były niewinną igraszką w porównaniu z tym bardzo
    poważnym problemem.

    SID