  • 1. Data: 2005-07-01 07:25:46
    Temat: Czy komronik moze...
    Od: "Agniesia" <w...@v...pl.bezspamu>

    Czesc Wam

    Mam takie pytanie. Czy komornik skarbowy może zwrocic się do banku z prośbą
    o udzielenie informacji dot czy obywatel Kowalski posiada w tymże banku
    konto i czy bank musi mu taką informację udzielić. Czy udzielanie takich
    informacji na chybil trafil (nie mowie kiedy komornik zna numer konta i
    występuję o jego zajęcie) jest zgodne z ustawą o ochronie danych osobowych?

    Pozdrawiam

    Agnes

  • 2. Data: 2005-07-01 07:39:38
    Temat: Re: Czy komronik moze...
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Agniesia wrote:
> [...]
    > udzielanie takich informacji na chybil trafil (nie mowie kiedy
    > komornik zna numer konta i występuję o jego zajęcie) jest zgodne z

    A z ktorym konkretnie miejscem ustawy mialoby to byc niezgodne?
    Oczywiscie, ze moze zlozyc zapytanie do banku i tenze mu odpowie.

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 3. Data: 2005-07-01 19:26:54
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...org.pl>

    On Fri, 1 Jul 2005 09:39:38 +0200, Michał 'Amra' Macierzyński
    <m...@p...pl> wrote:

    >A z ktorym konkretnie miejscem ustawy mialoby to byc niezgodne?
    >Oczywiscie, ze moze zlozyc zapytanie do banku i tenze mu odpowie.

    Nie do końca. Tylko wtedy, kiedy przeciwko Kowalskiemu toczy się
    postępowanie komornicze.
    --
    _______/ /_ IRC: _555, http://trzypion.oldfield.org.pl/Fotki/Reporterka/II_