eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCzy kozysta jeszcze ktos z uslug banku PKO SA?Czy kozysta jeszcze ktos z uslug banku PKO SA?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "Marceli" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Czy kozysta jeszcze ktos z uslug banku PKO SA?
    Date: Wed, 23 Apr 2003 23:35:37 +0200
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 44
    Sender: m...@p...onet.pl@62.233.131.98
    Message-ID: <b87vnl$i3u$1@news.onet.pl>
    References: <b844ag$jg3$1@galaxy.uci.agh.edu.pl> <b85e9n$st4$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 62.233.131.98
    X-Trace: news.onet.pl 1051165237 18558 62.233.131.98 (24 Apr 2003 06:20:37 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 24 Apr 2003 06:20:37 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:237930
    [ ukryj nagłówki ]

    > Ja korzystam. W przeciwieństwie do Szanownych ja z obsługi w moim oddziale
    > jestem zadowolony. A niskie oprocentowanie odbijam sobie na bankach
    > wirtualnych. Pekao służy mi jako klasyczny ROR. Żadnych lokat.
    >
    > MaciejK
    >
    Tak ?
    To ja podam kilka powodow ktore mnie ostro wkurzaly.
    1. Okropne wyciagi z ktorych nic nie wiadomo. Ciagle tylko jakies
    przesiegowanie wewnetrzne albo
    przelew miedzybankowy. Dodatkowo po kazdej operacji nie ma salda.
    2. Brak czekow. Jednak czekiem w Makro moglem sobie zaplacic...
    3. Oplaty za byle co. Np. skladam przelew w oddziale bo musze miec
    potwierdzenie.
    Wiec 3 zl za przelew i 3 zl za potwierdzenie. Kiedys robilem afere bo jak
    dalem poczworny kwitek
    to i tak potwierdzenie zostalo wydrukowane z drukarki i przypieczetowane. To
    sie zapytalem czy
    nie moge dostac tej czwartej kopii tego co wypisalem, moglem ale dodatkowe 3
    zl i tak wzieli.
    4. Teleserwis czynny tylko do 18-stej.
    5. Drakonskie procenty na kredyty i prowizja za coroczne odnowienie
    kredytu - minimum 60 zl, dobre !
    6.Obsluga VIP. Rewelacyjna obsluga, a w sobote godzina stania bo jedna pani
    a kolejka 5 osob.
    Na moja uwage powiedziala ze to tylko dyzur bo sobota a nie widzialem na
    drzwiach slowa dyzur
    tylko godziny pracy oddzialu sobota od 10 do 14. Nic nie bylo o dyzurze.
    7. Koniecznosc wklepywania PINow w sklepach do tych ich Maestro. To nie jest
    z powodu
    mojego bezpieczenstwa tylko banku. Dla mnie to utrudnienie. Jak ktos zczyta
    pasek do karty i moj PIN
    i wykona transakcje to mnie to obciaza no bo bank za transakcje z pinem nie
    odpowiada.
    8. Wysoki koszt prowadzenia rachunku przy tym to pestka.

    Dlatego te glosy na liscie o pochwalach tego banku to pewnie oplaceni
    pracownicy generuja
    dla przeciwwagi.
    Pzdr.
    Marek



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1