  • 271. Data: 2016-06-16 19:00:50
    Temat: Re: Czy kredyty walutowe są zgodne z prawem?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Pete n...@n...com ...

    > Nie sądzę by aktualnie firmy płaciły miesięczne raty kredytów w
    > wysokości 50% miesięcznego dochodu, jak to jest w przypadku gospodarstw
    > domowych.
    >
    > Im dwukrotny wzrost raty nie zaszkodzi tak bardzo.

    Ale budzetowi zaszkodzi :)

  • 272. Data: 2016-06-16 19:35:09
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Pete" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2016-06-16 o 17:11, J.F. pisze:

    >Nie sądzę by aktualnie firmy płaciły miesięczne raty kredytów w
    >wysokości 50% miesięcznego dochodu, jak to jest w przypadku
    >gospodarstw domowych.
    >Im dwukrotny wzrost raty nie zaszkodzi tak bardzo.

    Zobacz ile firm zbankrutowalo. A czemu ?
    Nie stac ich bylo na splate kredytow.

    Moze i nie jest to polowa, ale tez sa inne wydatki i nie tak latwo
    zorganizowac kolejne grubsze kwoty co miesiac.

    Poza tym nie trzeba bankrutowac - wysokie raty odstrasza od brania
    kredytow, nowych inwestycji i gospodarka przyhamuje.

    J.

  • 273. Data: 2016-06-16 22:10:22
    Od: n...@p...pl

    > Każdy elektorat to dobry elektorat.

    owszem, ale jednak PiS-owcy nie wymyślają np. podnoszenia
    emerytur EsBekom (to też "nie ich elektorat", ale jakiś
    tam czyjś elektorat esbecy stanowią, więc na upartego
    możnaby i o esbekach powiedzieć "każdy (...) to dobry
    elektorat".

    dlatego nadal nie rozumiem, czym frankensteiny zasłużyły
    sobie na sympatię pisu...

  • 274. Data: 2016-06-17 00:18:22
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2016-06-16 o 18:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Pete n...@n...com ...

    > W dupcie sobie wsadz te uwagi.
    > Mature zdawałem z matmy chociaz tylko pisemna ;-P
    > Rata wzrosnie dwukrotnie ale dla przecietnego kredytu to nie bedzie 4
    > tysiace do spłaty tylko w najgorszym razie 2. Przez pare meisiecy kazda
    > rodzina sobie z tym poradzi i jest czas na reakcje.m

    Dodatkowo masz jeszcze problem z rozumieniem słowa pisanego.
    Nie mam już siły powtarzać tego samego po trzy razy.

    EOT.

    --
    Pete

  • 275. Data: 2016-06-17 00:18:42
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2016-06-16 o 19:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Pete n...@n...com ...

    > Ale budzetowi zaszkodzi :)

    ???

    --
    Pete

  • 276. Data: 2016-06-17 01:25:40
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...example.com>

    On 06/17/2016 05:10 AM, n...@p...pl wrote:

> [...]
    > tam czyjś elektorat esbecy stanowią, więc na upartego
    > możnaby i o esbekach powiedzieć "każdy (...) to dobry

    1) esbeków się powszechnie niezbyt lubi

    2) w dodatku da się trochę pieniędzy zaoszczędzić

    3) nie jest ich zbyt wielu

    wyborczy win-win

    Tomasz Chmielewski
    http://www.ptraveler.com

  • 277. Data: 2016-06-17 09:15:00
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-06-16 o 16:01, Tomasz Chmielewski pisze:
    > W dalszym ciągu czekam na choć jeden fakt, którym podeprzesz swoje
    > poprzednie słowa: "(...) coraz mniej merytorycznych podstaw ku temu".

    Masz świeżutkie i z "pewnego źródła" :-)

    http://www.gazetaprawna.pl/artykuly/952685,liberaliz
    m-jest-pass.html

  • 278. Data: 2016-06-17 11:30:04
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...example.com>

    On 06/17/2016 04:15 PM, z wrote:

    > Masz świeżutkie i z "pewnego źródła" :-)
    >
    > http://www.gazetaprawna.pl/artykuly/952685,liberaliz
    m-jest-pass.html

    No niestety znowu piszesz zupełnie nie na temat.

    Cóż.

    Tomasz Chmielewski
    http://www.ptraveler.com

  • 279. Data: 2016-06-17 12:00:54
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-06-17 o 11:30, Tomasz Chmielewski pisze:
    > No niestety znowu piszesz zupełnie nie na temat.

    Przykro mi że znowu czegoś nie rozumiesz.

  • 280. Data: 2016-06-17 12:22:06
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...example.com>

    On 06/17/2016 07:00 PM, z wrote:

    > Przykro mi że znowu czegoś nie rozumiesz.

    To prawda, nie rozumiem skąd wymyśliłeś to, że artykuł jakiegoś
    ekonomisty z MFW jest dowodem na to, że w Polska staje się potęgą na
    ekonomicznej mapie świata (w końcu w jakimś biurze podróży wysłano
    więcej dzieci na wakacje, więc jest to "fakt autentyczny") a jej
    obywatele stają się bardziej życzliwi i szczęśliwi (o tym z kolei mówili
    coś w jakimś radiu, ale zapomniałeś co dokładnie).

    Aha, aby podkręcić moc wypowiedzi nie zabrakło "hi hi hi, ha ha ha".

    Składam szacunek twoim umiejętnościom zmiany tematu i wlepiania linków
    niezwiązanych z dyskusją.

    Tomasz Chmielewski
    http://www.ptraveler.com