  • 11. Data: 2005-01-19 11:48:03
    Temat: Re: Czy ktoś już wpłacał na multikonto?
    Od: Kuba <k...@a...w.sygnaturce.pl>

    Dnia 1/19/05 12:22 PM, Pan(i) And napisał(a) :

    > Przyjmują na stanowisku "recepcyjnym", mają taki sejfik malutki.

    Prawdę mówiąc to dawanie kasy Pani w "recepcji" jakoś mało
    poważnie wygląda :))

    Skoro zdecydowali się na tworzenie oddziałów to i kasę powinni
    urządzić z prawdziwego zdarzenia.....
    --
    oo0O0oo00oo.................oo0O0oo00Ooo
    jakub.kowalczuk [at] interia (KROPKA) pl

  • 12. Data: 2005-01-19 12:06:45
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    Zdarzyło się to dokładnie 2005-01-19 12:48 (a było wonczas zimno jak
    cholera), kiedy Kuba myśl swoją ubrał(a) w słowa takie:

    > Prawdę mówiąc to dawanie kasy Pani w "recepcji" jakoś mało
    > poważnie wygląda :))
    >
    > Skoro zdecydowali się na tworzenie oddziałów to i kasę powinni
    > urządzić z prawdziwego zdarzenia.....

    To nie jest recepcja tylko kasa.
    Nota bene: jak według Ciebie wygląda kasa z prawdziwego zdarzenia?
    Mam nadzieję, że nie chodzi Ci o grubą szybę i obowiązkową kolejkę
    emerytów...
    Zresztą trudno mówić, że Multibank "zdecydował się na tworzenie
    oddziałów". Czy kiedykolwiek ich nie miał?

  • 13. Data: 2005-01-19 12:26:24
    Od: "mm" <j...@c...barg.sv>

    yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com> wrote:
    > Zresztą trudno mówić, że Multibank "zdecydował się na tworzenie
    > oddziałów". Czy kiedykolwiek ich nie miał?

    Lada chwila beda instalować wpłatomaty.....

  • 14. Data: 2005-01-19 12:49:54
    Od: Kuba <k...@a...w.sygnaturce.pl>

    Dnia 1/19/05 1:06 PM, Pan(i) yayco napisał(a) :

    > To nie jest recepcja tylko kasa.

    IMHO to ani recepcja, ani kasa. Jak wspomniałem byłem tam
    2 razy i w tej kaso-recepcji za pierwszym razem otworzyli
    mi rachunek, a za drugim konto walutowe.
    Czyli mamy doczynienia z okienkiem - kombajnem :)

    > Nota bene: jak według Ciebie wygląda kasa z prawdziwego zdarzenia?
    > Mam nadzieję, że nie chodzi Ci o grubą szybę i obowiązkową kolejkę
    > emerytów...

    Wyglądać może różnie, ale absolutnym minimum powinien być
    napis "KASA". Nie było by wtedy takich wątków jak ten :)

    Druga sprawa: "kasa" IMHO powinna zajmować się tylko wpłatami
    wypłatami. A to za względu na szybkość obsługi. Za każdym
    razem przy okienku - kombajnie spędziłem ok. 20 minut (papierki)
    Łatwo wyobrazić sobie wkur...nie klienta, który przyszedł
    po pieniądze a musi czekać na obsługę choćby jednej osoby
    przed nim

    > Zresztą trudno mówić, że Multibank "zdecydował się na tworzenie
    > oddziałów". Czy kiedykolwiek ich nie miał?

    multibank = mbank + oddziały (*)
    więc jakiś sens stwierdzenie to ma...

    (*) - w przybliżeniu :)

  • 15. Data: 2005-01-19 12:51:42
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Kuba napisał(a):

    > Skoro zdecydowali się na tworzenie oddziałów to i kasę powinni
    > urządzić z prawdziwego zdarzenia.....

    Znaczy co? Duże stanowisko, z marmurami, grubą szybą, napisami
    "informacji nie udziela się", kolejką starych bab, grubą starą babą za
    tą szybą przez którą nic nie słychać i obsługą pytającą "czego?...pan
    sobie życzy" "wpłacić pieniądze, można?" "jem przecież"...

    LOL

  • 16. Data: 2005-01-19 12:54:02
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

> [...]
    > tą szybą przez którą nic nie słychać i obsługą pytającą "czego?...pan
    > sobie życzy" "wpłacić pieniądze, można?" "jem przecież"...

    "Co pan, co pan. Tu jest kiosk Ruchu, tu się mięso sprzedaje" *

    *czy jak to tam w Misiu leciało :-)

  • 17. Data: 2005-01-19 13:00:26
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    Zdarzyło się to dokładnie 2005-01-19 13:49 (a było wonczas zimno jak
    cholera), kiedy Kuba myśl swoją ubrał(a) w słowa takie:

    > Wyglądać może różnie, ale absolutnym minimum powinien być
    > napis "KASA". Nie było by wtedy takich wątków jak ten :)

    Na szczęście, coraz rzadziej zdarza mi się widywać taki napis w bankach.
    Pewnie bywam w niewłaściwych... Ale spytam.
    OK, spytałem teściów, faktycznie w PKO są KASY, takie jak chcesz i to w
    dużym często wyborze. Jednakże. mimo to iż zajmują się tylko wpłacaniem
    i wypłacaniem, to tworzą się tam kolejki. Ciekawe...

  • 18. Data: 2005-01-19 13:02:04
    Od: "wkg" <w...@p...onet.pl>

> [...]
    > Łatwo wyobrazić sobie wkur...nie klienta, który przyszedł
    > po pieniądze a musi czekać na obsługę choćby jednej osoby

    To fakt, zdecydowanie masz racje : (
    Brak kasy z prawdziwego zdarzenia sprawia, ze czeka sie bardzo dlugo na
    wlasne pieniadze. Doswiadczylem tego kilka razy w Arkadii czekajac az
    obsluga upora sie ze stosem papierow.

    pzdr
    wkg

  • 19. Data: 2005-01-19 13:06:34
    Od: "inzynier nowak" <n...@x...pl>

    >multibank = mbank + oddziały (*)
    >więc jakiś sens stwierdzenie to ma...
    >

    >(*) - w przybliżeniu :)

    Chyba jednak nie. Trochę sę różnią ofertą i tabelą opłat
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 20. Data: 2005-01-19 13:15:41
    Od: Kuba <k...@a...w.sygnaturce.pl>

    Dnia 1/19/05 2:00 PM, Pan(i) yayco napisał(a) :

    > Na szczęście, coraz rzadziej zdarza mi się widywać taki napis w bankach.
    > Pewnie bywam w niewłaściwych... Ale spytam.

    Zupełnie nie rozumiem co złego jest w napisie kasa????
    Wchodzę do banku, gotówka w portfelu, patrzę - napis,
    podchodzę, wpłacam, wychodzę.
    I nie ważne, jak ta kasa wygląda. Może być marmur,
    a może być i stolik z lampeczką i hostessą drapiącą
    za uchem :)

    A teraz, wchodzę, patrzę 8-)..... jeszcze raz patrzę 8-(......
    można wpłacić?....a może nie można? Pytam (zakłócając
    obsługę w "recepcji") "Gdzie mogę dokonać wpłaty?"

    Idąc tym tokiem rozumowania niedługo pozdejmują tabliczki
    z WC - przecież można się zapytać, albo domyślić.

    > OK, spytałem teściów, faktycznie w PKO są KASY, takie jak chcesz i to w
    > dużym często wyborze. Jednakże. mimo to iż zajmują się tylko wpłacaniem
    > i wypłacaniem, to tworzą się tam kolejki. Ciekawe...

    To już zupełnie inna sprawa.