  • Data: 2006-08-31 09:33:11
    Temat: Czy ktos zna takie przypadki
    Od: "Mawe" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam jestem tutaj nowy
    Mam maly problem niestety
    chce zaciagnac kredyt mieszkaniowy lecz okazalo sie ze jestem jeszcze winny
    PKO jakies stare odsetki karne gdzie kapital zostal splacony w 2003 r
    wyprowadzilem sie z miejsca zamieszkania zadnych info od banku niedocieraly
    do mnie. Wiec w momecie ubiegania sie o kredy mieszkaniowy okazalo sie ze
    jestem w BIK odsetki zostaly splacone w kwocie 4650 jednorazowo. Lecz w
    bazie BIK bede jeszcze przez 5 lat banki niechca udzielic mi KM z tego
    powodu moje dochody to ok 4000zł netto.(um na czas nieokreslony)
    Moje male pytanie czy ktos z was wie moze jakie banki udzielaja KM tzw
    BIK-owcom z dochodami , wiem tylko ze takim osoba udzielaja kredytu na
    gorszych warunkach ale niewiem ktore banki
    Pozdr