  • 31. Data: 2004-01-27 15:18:18
    Temat: Re: Czy mbank jest rzeczywiście taki super atrakcyjny?
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > Specjalnie dla Koleżanki Glenn

    Dzięki :-)

    > PS1. Wybierając poprzednio konto student chciałem tylko pokazać, że m-bank
    dla
    > tej grupy uzytkowników nie jest aż tak atrakcyjnym bankiem.

    Nie jest.

    > PS3. Mój łeb jest na tyle niegodny, że pisze go przez "łep".

    ;-))) Ten "łep" to od "łepek" ;-))) ?

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 32. Data: 2004-01-27 17:36:13
    Od: Robert Szczygiel <R...@f...addr.ess>

    Rafał J. Czekała wrote:
    > To nie tak ;-) - pies i jego właściciel mają statystycznie po trzy nogi ;-D
    > RJCz

    Nienienie: średnio na dorosłego Polaka przypada jedna pierś, jedno jądro
    i pół <piiiip> ;)

    MSPANC. ;)

    RobTM:)

  • 33. Data: 2004-01-27 18:27:04
    Od: "BAH" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org> napisał w wiadomości
    > Użytkownik <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > około
    >
    > Ale Multikonto My jest dla dwóch osób, więc umieszczanie go w zestawieniu
    > kontami dla jednej osoby jest nadużyciem.

    Nadużyciem, to jest nieliczenie w zestawieniach karty dla pełnomocnika ;-))

    BAH
    PS.

    Pytanie może być: " "Za ile można mieć bezpłatne przelewy ?"
    Odpowiedź:
    "w multibanku za 3 zł/mc" (+ dozwolony debet w koncie +....)

    W Lukasie za 0 zł ale nie dowolne albo nie szybko.

  • 34. Data: 2004-01-27 19:16:22
    Od: t...@p...onet.pl

> [...]
    > Łączny koszt                                             107,97
    >
    > Ekstrakonto-VIP (wpływy miesięczne od 3000)
    > 1. Prowadzenie rachunku (w skali roku)              -     96,00
    > 2. Wydanie i użytkowanie karty (VISA Electron)      -     12,00
    > 3. Przelewy zewnętrzne (60 sztuk), Internet         -      0,00
    > 4. Wypłata gotówki (48 po 200), bankomat własny     -      0,00
    > 5. Wypłata gotówki (6 po 200), bankomat obcy        -     36,00
    > 6. Odsetki z depozytu 2000 (1,0% kap kwart.)        -    -20,07
    > Łączny koszt                                             123,92

    Przeprowadzając powyższą analizę zrobiłem antyreklame KB ponieważ zapomiałem,
    że za wydanie i użykowanie pierwszej karty (VISA Electron Kontakt) opłaty są
    zerowe. Dlatego też koszty powyższe trzeba zredukować o 12 PLN. Podobnie trzeba
    postąpić z kontem dla studenta (redukcja o 7PLN) co daje, w tym wypadku, koszt
    równy 34,92-7,00=27,92.

    Tensor1

  • 35. Data: 2004-01-27 22:02:39
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    BAH <b...@p...onet.pl> wrote:
    > W Lukasie za 0 zł ale nie dowolne albo nie szybko.

    Od stycznia za karte sie placi w Lukasie?

  • 36. Data: 2004-01-28 07:25:39
    Od: "Damian" <...@...pl>

    napisał w wiadomości news:bv6na7$4of$1@news.onet.pl...

    > Od stycznia za karte sie placi w Lukasie?

    chyba tak, ale jak ja uzywasz to juz nie masz kosztow miesiecznych z jej
    posiadania

    to samo z tokenem, chociaz tu jest zrozumiale, jak ktos przez miesiac nie
    uzywa to potem jest ryzyko rozsynchronizowania sie i z wielka awantura
    dzwoni na 0801... zabiera czas konsultantowi itp...a tak zmusza sie klientow
    do uzywanie tego co posiadaja i system smiga

  • 37. Data: 2004-01-28 08:18:07
    Od: "Janoush" <janusz_a223a @ skrzynka.pl>

    > Niestety nie znalazłem w liście banków KB, chociaż były inne marmurki
    takie jak

    A ja nie znalazłem Fortisa. Mimo, że jest dość atrakcyjny - cały czas.

    Konto e-pakiet:
    prowadzenie konta - 7 zł
    karta Visa Electron - 1 zł.
    Wypłaty ze wszystkich (!!!) bankomatów - bezpłatne.
    Oprocentowanie - 3,5% / kapitalizacja kwartalna.

    DLA MNIE - są dwie rzeczy, przez które nie jest to moje podstawowe konto
    (jeśli chodzi o usługi stricte bankowe):
    1. Brak potwierdzeń przelewów.
    2. Trzeba dopisywać wierzyciela do listy kontrahentów, nawet przy
    jednorazowym przelewie.

    Pozdrawiam
    Janusz

  • 38. Data: 2004-01-28 15:23:46
    Od: Michał <f...@w...wp.pl>

    > A czy zabezpieczenie jest dalej 2 stałymi hasłami ? Bo jeśli tak to mimo
    > swojej funkcjonalności (to nie żart) można sobie go odpuścić.
    > Czy też, zgodnie z obietnicammi zrobili coś na kluczu prywatnym/publicznym?
    Niestety, 2 "sztywne" hasła. Między innymi dla tego odpuszczę sobie
    przelewy online z KB24.
    Mogliby chociaż karty OTP wprowadzić...

    Podr.,
    Michał

  • 39. Data: 2004-01-28 19:26:54
    Od: "BAH" <b...@p...onet.pl>

    napisał w wiadomości news:bv6na7$4of$1@news.onet.pl...

    > Od stycznia za karte sie placi w Lukasie?

    Nie ma obowiązku posiadania.
    Sami nawet nie wznawiają.

    karta może być nadal w mBanku.

    Piszę tylko o kosztach przelewania (bo za to mBank pobiera opłaty).

    Wielbicieli Lukasa i VW może spotkać niemiłe zaskoczenia jak
    pojawi się debet

    Porównywanie pełnych ofert banków jest dla mnie wątpliwe.

    Jak patrzę jaki zestaw banków daje w sumie usługi jakie są mi potrzebne
    za możliwie najniższą cenę

    Np:
    pensja do Lukasa
    przelewy Lukas
    operacje kartowe i bankomatowe: mBank
    wypłaty w dowolnym bankomacie: VW (>400PLN)

    BAH

  • 40. Data: 2004-01-29 00:24:13
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>

    Janoush <janusz_a223a @ skrzynka.pl> wrote:

    > DLA MNIE - są dwie rzeczy, przez które nie jest to moje podstawowe
    > konto (jeśli chodzi o usługi stricte bankowe):
    > 1. Brak potwierdzeń przelewów.

    Ależ są - tyle że kosztują. 3 PLN od sztuki.

    > 2. Trzeba dopisywać wierzyciela do listy kontrahentów, nawet przy
    > jednorazowym przelewie.

    To już jak kto lubi...
    W sumie wstukujesz tyle samo danych, tyle że nie w formatce "przelew" a w
    "kontrahentach".

    --
    ukłony - skowi
    skowi at poczta fm