  • 1. Data: 2008-11-13 16:26:16
    Temat: Czy mozna odkupic kredyt ?
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Ciekawi mnie, czy mozna odkupić kredyt - w formie jakiejś cesji - od innego
    kredytobiorcy?

    Jakiś czas temu sporo osób wzięło kredyt przy marży powiedzmy 0,5%

    Niektórzy z takich kredytobiorców posiadają środki, aby spłacić taki kredyt, ale
    bardziej może się im opłacać cesja na rzecz osoby
    trzeciej wziętego kredytu.

    Z kolei przyjmujący cesję zarobi na różnicy marż - dawnej 0,5% i obecnej dajmy na to
    2%

    Jest mozliwa taka operacja?
    JaC

  • 2. Data: 2008-11-13 17:10:52
    Temat: Re: Czy mozna odkupic kredyt ?
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    666 pisze:
> [...]
    > trzeciej wziętego kredytu.
    >
    > Z kolei przyjmujący cesję zarobi na różnicy marż - dawnej 0,5% i obecnej dajmy na

    jeżeli był to kredyt hipo to możliwa może być cesja przy okazji
    sprzedaży nieruchomości, oczywiście jeżeli bank zgodzi się na nowego
    kredytobiorcę (zdolność kredytowa) i zachowa takie same warunki kredytu
    - nie wiem jak to teraz praktycznie wygląda

    --
    pozdrawiam
    RobertS